Swing er programmeringssproget Java standard biblioteket til at bygge komplette grafiske brugergrænseflader for Java -programmer , herunder tekstlige input felter. Afhængigt af den måde, du foretrækker at designe dine interfaces , foretrækker du måske at skrive retninger for hvad din programmets bruger skal skrive i hvert felt med dialog, tekst, dit program oprindeligt skriver i hver respektive område. Du kan indstille denne tekst, når du først oprette disse objekter , eller nulstille teksten senere i dit program. Instruktioner
1
Tilføj linjen " import javax.swing.JTextField ," til toppen af din kildekode at sikre, at Java læser de nødvendige biblioteker for Swing at arbejde
.
2
Opret din Indtastningsfelter og dialog med syntaksen " JTextField myTextField = new JTextField ( " My dialog ") ", hvor " myInput " er det navn, du ønsker at give din tekstfelt objektet og "My dialog" er dialogen tekst, du ønsker i første omgang at vise i tekstfeltet . Hvis du ønsker en større tekst input areal end en enkelt linje , skal du bruge syntaksen " JTextArea myInput = new JTextArea ( " My dialog " , x, y ) ", hvor "x " og " y" er længden og bredde henholdsvis du ønsker input feltet for at besætte
3
Brug syntaksen " myInput.setText ( " Ny dialog Text ") . " for at nulstille den tekst er i øjeblikket i input -området , det være sig din tekst eller tekst ansøgningen brugeren har indtastet , at "Ny dialog Text" senere i programmet .