Java er et omfattende programmeringssprog, der , selv om det er enklere end C + +, kræver stadig en stor teknisk ekspertise og viden. Heldigvis erstatter billeder i software er en forholdsvis simpel proces , selv for spil, der vil blive distribueret snart. Hvis du allerede har en hoppende bold billede, kan du nemt vende billedet til en fugl ved at erstatte en enkelt kommando linje i dit spil sagsakter. Instruktioner
1
Naviger til hoppende bold kunst. Kunsten vil blive kaldt ind i spillet med kommandolinjen " getResource ( " filename.png " )" uden anførselstegn omkring ydersiden af sætningen .
2
Slet sætning i parentes ( " filename.png "). Dette er den nøjagtige fil , der er kaldet til at indlæse kunsten ind i spillet.
3
Flyt fuglen kunsten til " ressource" mappe på dit projekt. Hvert projekt, som du opretter, vil automatisk indeholde en række mapper inde i den, herunder " Ressource " mappe .
4
Skriv navnet på fuglen kunst i parentesen af " getResource " kommando med anførselstegn omkring uden for det.
5.
Gem filen . Næste gang du kompilere og køre programmet, vil et billede af en hoppende fugl læsses i stedet for en hoppende bold .