| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Hvordan man laver en JavaScript Engine
    Java Specification Request ( JSR ) 223 behandler spørgsmål vedrørende den ikke standardisering af procedurer eller klassifikationer af Java class filer med andre sprog ved at definere en standard ramme og application programming interface (API) , som vil hjælpe udviklerne integrere Java-teknologien med andre scriptsprog. Denne metode giver muligheder for udviklere at få adgang til og kontrollere Java teknologi-baserede objekter fra en scripting miljø , at skabe og designe webindhold med scriptsprog , og at indlejre scripting miljøer indenfor Java -teknologi -baserede elementer. Instruktioner
    1

    Opret en " ScriptEngineManager " objekt ved hjælp af motorens navn. Her er koden for det : Hej

    ScriptEngineManager mgr = new ScriptEngineManager ();

    ScriptEngine jsEngine = mgr.getEngineByName ( " JavaScript ")

    try {

    jsEngine.eval ( "print ( 'Hello , world !') ");

    } catch ( ScriptException ex ) {

    ex.printStackTrace ();
    < p >}

    Du kan også bruge API til at søge i listen over understøttede scripting motorer, men husk på, at denne proces er lidt mere kompliceret end at bruge motoren -name metodologi.
    2 < p > Brug følgende kode til at hente et ScriptEngine objekt fra script - motor administrere. Denne metode vil søge efter alle scripting motorer i din Java -platformen :

    ScriptEngineManager mgr = new ScriptEngineManager ();

    List fabrikkerne = mgr.getEngineFactories ();

    Når et script - motorfabrik er identificeret, vil følgende oplysninger om scriptsprog blive hentet : script -engine navn og version , sproget titel og udgave , aliasser for scriptet motor og en ScriptEngine objekt for det anvendte sprog for scripting. Her er hvordan det ser ud : Hej

    ScriptEngineFactory Info

    Script Engine : Mozilla Rhino (1,6 release 2 )

    Motor Alias ​​: js

    Motor Alias ​​: rhino Salg

    Motor Alias ​​: JavaScript

    Motor Alias ​​: JavaScript

    Motor Alias ​​: ECMAScript

    Motor Alias ​​: ECMAScript

    Sprog: ECMAScript ( 1.6)
    3

    Kør " ScriptEngine " objekt ved hjælp af " eval " metode til at undersøge, om tegnsekvensen i dit script er i orden : Hej

    try { < br >

    jsEngine.eval ( "print ( 'Hello , world !') ");

    } catch ( ScriptException ex ) {

    ex.printStackTrace ();
    < p> }
    p Hvis nogen fejl vises , er din JavaScript-motor kompileret korrekt og klar til brug .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan opdaterer JavaScript 
    ·Sådan optage et screenshot fra et eksternt system vha.…
    ·Sådan fjernes kommentarer fra Java-kode 
    ·Hvordan man laver en model af Jordens Lag 
    ·Sådan oprettes brugerdefinerede Undtagelser i Java 
    ·Sådan oprettes en abstrakt klasse i NetBeans 
    ·Sådan bruges Boolean i Java 
    ·Sådan tilføjes JAR til en Android Project 
    ·Sådan oprettes en AVD Path i Android 
    ·Hvordan man kompilerer Java Under Notepad 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan bruges formularer i VBA 
    ·Sådan Kill flere processer i MySQL 
    ·Sådan Detect et tastetryk i Java 
    ·PHP MySQL ny konto Tutorial 
    ·Sådan Konverter RGB til gråtoner i Java 
    ·Sådan Find det største antal i Java 
    ·Sådan Indsæt en PHP variabel i en tabel i MySQL 
    ·Sådan krypteres E-mail i ColdFusion 
    ·Hvordan man skriver et C + + Computer Program der bereg…
    ·Hvor hen til Lukke CSV-filer i et Microsoft Excel Appli…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com