| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Sådan øge størrelsen af ​​Grafik i Applets
    En applet er et Java-kode , der giver dig mulighed for at indsætte Java i en HTML-side. Ved hjælp af en applet , kan du anvende den " draw image" -funktion , der vil vise et billede i webbrowseren . Du kan også definere placeringen og størrelsen af ​​denne grafik i applet, som du opretter. Du skal først oprette en ny HTML-side , og derefter medtage den korrekte Java-applet kode. Instruktioner
    1

    Åbn en teksteditor , som Notesblok eller Text Edit . Begynd ved at indsætte Java-kode er nødvendig for at indsætte en applet. Indtast : . . .

    Import java.awt * ;

    import java.applet * ;

    import java.net * ;

    Dette vil importere Java-kode er nødvendig for at køre applet
    2

    Definer din applet som et billede ved at skrive i koden : .

    public class ImageExample udvider applet

    { Billede ImageName ;}

    Du kan erstatte " ImageName " med hvad du ønsker at ringe til dit billede. Dernæst indsætter Media Tracker , så du kan styre belastning af applet : Hej

    MediaTracker mt ,

    public void paint ( Graphics g ) {

    mt = new MediaTracker ( dette) ;
    3

    Sæt kilden til dit billede kode, så din HTML-side ved, hvor at trække det fra United

    ImageName = getImage ( base, " imageExample . . gif ")

    mt.addImage ( ImageName , 1 ),

    Erstat" imageExample.gif " med navnet på dit billede. Sørg for, at dit billede er i samme mappe som din HTML-fil. Den anden linje kode vil tilføje dette billede til din media tracker , så det indlæses i applet .
    4

    Sæt karakteristika dit billede og lukke koden .

    Tr . addImage ( ImageName , 0 , 0, denne ) ;

    g.drawImage ( ImageName , 0 , 0 , 100 , 100 , dette)

    } nær

    } < br >

    de to første tal i " drawImage " angiver placeringen af ​​din grafik. I dette eksempel er den grafiske beliggenhed i øverste venstre hjørne af applet. De næste to tal angiver bredden og højden , hhv. Hvis disse ikke er indstillet, så billedet vil blive sat på sin standardstørrelse. At øge størrelsen på din grafik øge værdierne for disse numre til din ønskede størrelse.
    5.

    Gem din fil med en . Html og derefter uploade den og dit billede til din webbrowser . Din HTML-fil vil nu vise en grafisk med en øget størrelse inde i en applet.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Send HTML Med JavaMail 
    ·Hvordan at tilføje Java-objekter til en Android 
    ·Hvordan man opbygger din egen Solar System i Java 
    ·Sådan aktiveres Java til CMD 
    ·Sådan bruges NetBeans & Java oprettes Web Service Apps…
    ·Sådan importeres Klasser i NetBeans 
    ·Android-telefon App Development 
    ·Sådan får du en System Date i Java 
    ·Sådan Slet dubletter fra et array i Java 
    ·Sådan erklære en Array af heltal i Java 
      Anbefalede Artikler
    ·Debugging en Pipelined funktion i Oracle 
    ·Sådan opdaterer & Tilvækst MySQL 
    ·Visual Basic Tips 
    ·Definition af Multiline Visual Basic 6.0 
    ·Sådan tilføjes PHP Lysbord til PHP 
    ·Tutorial om Tilslutning til MySQL fra Oracle 
    ·Sådan bruges Regex i Java Prøver 
    ·Sådan bruges en PHP session til forudangive 
    ·Hvordan man laver en knap Array Brug ActionScript 
    ·Sådan Opdatere en tekstfil med PHP 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com