| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Sådan oprettes en Typing Program
    Typing programmer eller tekstbehandlingsprogrammer , er nyttige programmer både med henblik på rent faktisk at bruge dem til at skabe tekstdokumenter og lære om programmering. Uanset hvilken grund du søger at skabe et skrive program , de grundlæggende mekanik af oprettelse af programmets struktur er ikke vanskelige at anvende. Java , en arbejdshest sprog , der ofte bruges som første sprog at undervise programmering, kommer med mange værktøjer, som du kan bruge til dette projekt. Instruktioner
    1

    Åbn en tekst -fil eller udviklingsmiljøet af dine valg. Hvis du ikke allerede har, hente Java Development Kit (SDK) fra Oracles hjemmeside. Linket er i " Resources " nedenfor. Kør installationsprogrammet , når du er færdig med at downloade det.
    2

    Import af " javax.awt . * " Biblioteket. Du vil også brug for " javax.swing . * " Og " java.awt.event . *" Biblioteker. Brug " import" kommandoen til dette formål.
    3

    Erklær en " String " variabel, før du skriver nogen funktioner . Denne variabel vil holde din brugerens input . Også erklærer de objekter, du har til hensigt at føje til dit interface, herunder mindst en " JTextField " objekt og en " JButton " objekt .
    4

    Opret din main () funktion i dit program offentlige klasse. Tilføj de objekter, du føler er relevante for den måde du ønsker på skærmen for at se , men sørg for at omfatte mindst tekstfeltet og knap, du erklærede i forrige trin . Husk at bruge den grundlæggende formel for " JTextField [dit - custom- name] = new JTextField (); " . At skabe nye objekter
    5

    Opret en særskilt " actionPerformed "-funktion , der tager en parameter "( ActionEvent e ) . " Syntaksen vil ligne " public void actionPerformed ( ActionEvent e)" efterfulgt af din funktion parenteser.
    6

    Opret en "hvis" erklæring indenfor " actionPerformed "-funktionen til at udføre , hvis variablen "e" lig det brugerdefinerede navn , du gav din knap i trin 4 . Inden for dette "hvis" erklæring, der den streng variabel erklæret i trin tre til " [ the- custom -navn- du - gav -din- text- felt ] . GetText ()" for at gemme teksten dit brugeren har indtastet det string variabel.
    7

    Tilføj de ekstra funktioner til din skrive program til at manipulere din brugers tekstinput , der er gemt i tekststrengen .
    8

    kompilere din kildekode ind i en eksekverbar fil. Brug din udviklingsmiljø s " kompilere "-funktionen , eller bruge " javac [dit kildekode -file ] " kommando i kommandolinjen .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan nulstilles contentView på Android 
    ·Sådan Detect et tastetryk i Java 
    ·Sådan oprettes en Windows Service Fra Java 
    ·Sådan får du en Output Stream fra en URL i Java 
    ·Sådan Format kommaer i et nummer i Java 
    ·Hvordan man opbygger en Java Website 
    ·Sådan Indsæt Tabs Into Strings i Java 
    ·Sådan indsættes et objekt i en ComboBox i Java 
    ·Hvordan man skriver en Java Application Program , der b…
    ·Sådan Konverter bytecode til Machine Code 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Tilføj video overlay i PHP Motion 
    ·Sådan Juster tekst til venstre i COBOL 
    ·Hvordan man bruger PHP Mail for batches 
    ·Sådan filtrere data i SSIS 
    ·Sådan Medtag anden PHP fil i WordPress 
    ·Hvordan man skriver et script til Logoff 
    ·PHP Xcode Tutorial 
    ·Sådan Lær PASCAL 
    ·Sådan Place heltal i stigende rækkefølge Brug C + + 
    ·Sådan bruges logonscripts til Set Printere 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com