| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Hvordan man laver en Java spil som RuneScape
    " Runescape " er et multiplayer online rollespil spil (MMORPG) . Den blev oprettet i 2001 , og selv om det er ganske gammel i sammenligning med hundredvis af mere udviklede MMORPGs , mange video game designere baserer deres spil på den oprindelige " Runescape . " Selvfølgelig, " Runescape " mangler 3D-effekter af dets moderne kolleger , men det er en god guide for de kommende rollespil . Ikke desto mindre , for at skabe sådan et spil , der er behov for et helt erfarent team med bred viden om Java -systemer. Game Maker er et program udviklet af YoYo spil, byder på en alternativ mulighed : at skabe spil uden besværet med at lære Java systemer, men med en let -at-bruge interface. Ting du skal
    Game Maker 7.0
    Computer
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Åbn Game Maker 7.0. En grå boks uden ethvert objekt vises. Gå til værktøjslinjen. Klik på den ottende ikon ( fra venstre til højre ) . Dette ikon kan du oprette sprites for dette spil . En ny boks kommer frem.
    2

    Klik på " Load Sprite "-knappen. Til denne øvelse , lad os vælge " Alien " sprite . Giv din sprite et passende navn .
    3

    Klik på syvende ikon, " skabe objekter " ( denne gang , fra højre til venstre). Med dette ikon , kan du oprette forskellige objekter , der vil være nyttige i spillet. Gå til " Sprite " blank boks og klikke på den lille blå knap . En liste over alle dine sprites vil blive vist .
    4

    Vælg " Alien " sprite . Skriv et passende navn til din nye objekt. Føj bevægelse til objektet ved at klikke på "Tilføj Events. " En form vises. Vælg " Opret" begivenhed. En kasse med røde pile peger på forskellige sider vises.
    5.

    omfatte aktioner i tilfælde ved at trække de røde pile ind i handlingen listen. Tryk og hold musen på pilen. Angiv de retninger af bevægelse og hastighed i det tomme felt . Tryk på " OK". Dette er for at flytte objektet , så snart det ser ud på skærmen .
    6

    Følg denne fremgangsmåde med andre objekter . Tilføj så mange objekter som du ønsker at oprette din fantasy spil . Test dit spil ved at klikke på den grønne pil ( sjette ikon fra venstre mod højre).

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Java Exception Beskrivelser 
    ·Inkompatible typer blev fundet i Java 
    ·Hvordan laver Combo Box i Java 
    ·Java Begreber: Forbundet liste Lab 
    ·Sådan multitaske Java 
    ·Sådan kontrollerer Printer Tilgængelighed Brug Java 
    ·Sådan Send SMS Brug Java-programmer 
    ·Sådan optage et screenshot fra et eksternt system vha.…
    ·Sådan bruges Android SDK Tools på Windows 7 
    ·Hvad er en karakter i Java 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Split i Java 
    ·Forholdsregler for Buffer overflow 
    ·Hvordan man programmerer en Allen Bradley PLC 
    ·COBOL Datatyper 
    ·Sådan Upload et billede med PHP 
    ·Sådan fjernes newlines i Python 
    ·Sådan Begrund afsnit med en Tag i HTML 
    ·Hvordan kan jeg bruge iBox 
    ·Sådan Set Socket Blokering til False 
    ·Sådan Konverter en alfabetisk String til Tal i Java 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com