En træner er et computerprogram, der modtager spildata og sender modificerede svar til spilserveren . Det kan bruges til at få en række fordele såsom uendelig liv, uendelig ammo , alle våben , synlige kort og én - hit kills . Ved hjælp af en træner til dit spil er generelt betragtes som snyd . Ethvert værktøj , du bruger til at give dig fordele ud over normale spil betragtes som en bedrager og spillere , der bruger cheat ofte få forbudt . Men bedrager det undertiden er nødvendigt på grund af sejheden af nogle spil niveauer. Ting du skal
Visual Studio 2008
Vis Flere Instruktioner
1
Open Visual Studio 2008. Du bruger dette program til at oprette din nye træner.
2
Vælg "Windows Form" i " Visual Studio installeret skabeloner " vinduet , og skriv et navn til din træner i "Navn" text kassen.
3
Gå til "Funktioner ", vælge " Vælg Toolbox poster, " klik " COM -komponenter " og find " Shockwave Flash Object ". Tick sin afkrydsningsfelt , og klik "OK".
4
Gå til fanebladet "General" i venstre side af de vigtigste Visual Studio -vinduet. Træk " Shockwave Flash Object " over rummet i " Form1 " boksen. Du kan ændre navnet på din nye objekt fra " Egenskaber " boksen.
5
Klik på " Egenskaber " gå til "base " og skriv den URL, hvor det spil, du ønsker at lave en træner for er placeret. Du kan se webadressen i adresselinjen i din browser, før du logger på for at spille et spil. Når du logger ind, URL ændringer, og en Flash-film vises på skærmen . Du dybest set interagere med et Flash-objekt til at spille spillet.
6
Klik på " Egenskaber " gå til "film" og skriv URL'en til Flash-objektet . Dette er URL , der vises i adresselinjen i din browser , når du logger ind og begynde at spille spillet. Det vil normalt have en . " Swf " udvidelse . Du opretter en træner for et spil, der ikke skjuler dens kilde Flash-objekt , så ingen hacking er involveret. Hvis du ikke kan finde " . Swf " i webadressen , søg efter Flash-objektet i dine midlertidige Internet filer.
7
Tilføj knapper og skrive koden til at ændre de parametre og værdier sendt af din træner . Hvert spil bruger forskellige parametre og værdier , så du bliver nødt til at bruge en SWF Decompiler at finde dem. Også hvert spil har en anden arkitektur , så koden er anderledes . Men selvom du har brug for nogle erfaring med programmering , skriver koden er let.
8
Debug og kompilere din nye træner i Visual Studio 2008 og køre det, når du har brug for hjælp med dit spil .
< br >