| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan laver Treads i Maya
    Maya, en omfattende 3D ​​grafisk design pakke fra Autodesk, gør det muligt for designere og animatorer til at skabe realistiske figurer og billeder, og integrere dem i timede animationer. Omfanget af muligheder i Maya kan gøre programmet lidt svært for begyndere, men programmet indeholder en række simple tricks du kan bruge til forenkle kreative opgaver. I tilfælde af at designe hjul eller tank slidbaner , for eksempel, kan du bruge programmets animation sti og kopiering værktøjer til nemt at oprette objektet og sæt den i bevægelse. Instruktioner
    1

    Vælg CV Curve Tool og tegne vejen for dine slidbaner , enten cirkulært i tilfælde af et hjul eller rektangulær til tank eller maskineri slidbaner . Snap det sidste punkt i din kurve til det første punkt med spidsen Snap Tool. Du kan oprette en form som din vej , så længe stien er lukket, og det sidste punkt er fastgjort til den første .
    2

    Vælg stien , højreklikke og vælge Rediger Kurver og derefter på Luk kurve.
    3

    Design en enkelt slidbane. Dit slidbanen kan være så simpelt som et tredimensionelt rektangel eller kan have en lille led i midten for at modellere en bevægelig maskindel . Du kan endda vælge Cube form fra de forudindstillede polygon optioner ( polygon primitiver ) under menuen Opret og redigere dets attributter til de rigtige målinger til en hurtig løsning .
    4

    Vælg den polygon du bare foretaget , skal du højreklikke på slidbanen , og vælg eksemplarer . Lav så mange kopier af slidbanen , som du tror, ​​du bliver nødt til at gå hele vejen rundt om dit kurve. Du kan altid slette et par, hvis du ikke har brug for dem.
    5.

    Vælg en af ​​slidbaner og stien og klik på Animate menupunkt på den øverste værktøj -bar. Under Animate Vælg Stier , Vedhæft til Stier og derefter Valg. En dialogboks vises med indstillinger .
    6

    Indstil tid /Range i første linje af menupunkterne til Start /Slut ved at klikke på knap ved siden af ​​indstillingen . Indstil din Start Time til 0,0 og din sluttid til 400,0 . Klik på " Vedhæft ".
    7

    Vælg et andet slidbane og din vej og gentag processen fra den første slidbanen ved at gå til Animate menu og vælge Vedhæft for at Stier og derefter Valg. Indstil tid /Range til Start /End og indstille din Start Time til 5,0 og din sluttid til 405,0 . Afspil din animation fra afspilningsmuligheder i Animate menuen og kontrollere, at afstanden mellem de to trin er passende. Du kan reducere eller øge forskellen afhængig af bevægelsen , du ønsker at opnå, og størrelsen af ​​dine slidbaner . Du skal blot øge eller mindske Start Time og End Time tal at afgøre, hvor tæt på eller langt det andet slidbanen følger bag den første .
    8

    Vælg din tredje slidbane og kurven og vælge Valg under Animate menu, som du gjorde før . Indstil tid /Range til Start /End og indstille din start-og sluttidspunkter at stige med samme beløb som de gjorde mellem dine første og anden slidbaner . Hvis 5,0 var den passende afstand mellem slidbaner , for eksempel, indstille Start Time til 10,0 , og din sluttid til 410,0 . Klik på " Vedhæft ".
    9

    Gentag for så mange slidbaner , som det tager at fylde din kurve , og sørg for , at hver enkelt er den samme passende afstand bag den forrige slidbane.
    < br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes Flash Claymation Film 
    ·Hvad Er Flash-filer 
    ·Sådan Loop Løbende i Flash 
    ·Hvordan laver man et billede diasshow i SWiSH Max 
    ·Sådan oprettes en animeret GIF i Corel 
    ·Macromedia Flash Beskrivelse 
    ·3ds Max Animation Tutorial 
    ·Hvordan man opbygger en Random Number Generator i Flash…
    ·Hvordan laver hår i Maya 8 
    ·Sådan Embed en ekstern SWF i en AS3 Flash Movie 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Konverter Interlaced Progressiv AVCHD 
    ·Sådan Fix Windows Backup 
    ·Sådan Lås en Acrobat fil 
    ·Nem måde at oprette en menu med iturevet papir i CSS 
    ·Sådan oprettes linjegrafer med to grupper i Microsoft …
    ·Sådan løses dubletterne i Microsoft Excel 
    ·Sådan Del Kontaktoplysninger på Skype 
    ·Sådan Konverter fra Access til et Word dokument 
    ·Sådan oprettes et billede Kort i Photoshop 
    ·Sådan Rip DVD Segments 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com