| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    3ds Max Animation Tutorial
    3ds Max er en kraftfuld 3D-modellering motor, der tillader brugere at oprette og manipulere 3D-objekter . Det giver også en stor sæt af værktøjer til hurtigt og effektivt at animere objekter og tegn. Animation kan virke forvirrende i starten, men det er ikke så svært, når du får et godt greb om den. Hold betragtning, at denne tutorial er til 3D Studio Max , og disse trin kan ikke gælde for andre typer af 3D-modellering software. Animation Panel Forklaring

    animation skyderen er placeret på bunden af ​​skærmen og ser næsten som en lineal. Det har små flåter og tal langs den. Disse numre er hvad der er kendt som en " frame ". Hver enkelt kryds repræsenterer en ramme eller gruppe af rammer . Animationsprocessen er, når et objekt flyttes i hver ramme , og når alle rammer spilles i rækkefølge , det gør den illusion, at objektet bevæger sig. Der er også en række knapper tæt animationen skyderen , der bruges til at oprette animationer kaldet "nøgle" -knapper . De to knapper til at være opmærksom på her, er "Auto Key " og " Set Key. " De andre knapper , du vil bruge , når du kommer ind i animation mere alvorligt og bliver mere fortrolig med det .
    Auto nøgle og Indstil tast

    Disse to knapper er afgørende for animation og det er vigtigt at kende forskellen mellem dem, fordi at bruge dem korrekt kan betyde forskellen mellem en vellykket animation og en fejlbehæftet én. Indstil Key knap er ansvarlig for at hvad der kaldes en nøgle Frame . 3ds Max hjælper brugerne animere mere effektivt og hurtigt ved hjælp af keyframes af objekter og derefter udfylde alle rammer , der er nødvendige for at gøre animationen flytte gnidningsløst. For at opnå denne effekt , vil animator flytte skyderen til et bestemt nummer på linealen og klik på " Set Key. " Derefter animator glider til et større antal og derefter flytter objektet at være animerede . Når objektet er flyttet, "Indstil Key " knappen klikkes igen, og programmet fortsætter med at tilføje alle de nødvendige rammer mellem hvert nummer for at skabe animationen. "Auto Key " knappen bruges næsten som Set Key knappen , men har én vigtigste forskel. Auto Key knappen når den aktiveres , vil placere en central ramme , når et objekt flyttes. Dette er nyttigt for hurtig animation , fordi animator kan bare flytte skyderen og derefter flytte objektet uden at ramme Set Key knappen hver gang. Det er vigtigt, når animere til at indse , at din Auto Key aktiveres knappen . Hvis du opretter et andet objekt i din scene , når din Auto Key knap stadig aktiveret, vil den overveje at en animation. For at oprette nye objekter , som du ikke ønsker animeret , så sørg for Auto Key er deaktiveret.
    Lav en simpel animation

    Prøv at lave en simpel animation for at få en fornemmelse for programmet, og hvordan animation værker. For at gøre en simpel animation, først lave en kugle eller boks eller en anden genstand, du har lyst til i en af ​​visningsportene . Vær sikker på at klikke på " Set Key. " (Det skal gøre et rødt mærke over skyderen på linealen ) . Nu tager din slider og skub det til omkring "50" mærke på din lineal. Derefter tager dit objekt og flytte den et sted på skærmen eller rotere det på en bestemt måde eller endda re- size det. Når du har gjort det , klik på " Set Key " igen. Nu flytte skyderen frem og tilbage mellem "0 "-mærket og " 50" mærket. Du bør se dit objekt animere. Du kan også trække skyderen tilbage til nul, og klik på " Play ". Denne knap ligner en trekant, der peger mod højre , placeret til højre for Auto Key knappen.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes en Shockwave Flash-fil 
    ·Karriere i Computer Animation 
    ·Sådan importeres VOB Into Adobe Premiere Pro CS3 
    ·Microsoft Paint FAQs 
    ·Sådan oprettes film med Poser 
    ·Hvordan laver gif-filer fra Videos 
    ·Sådan Loop Music i Flash 
    ·Hvordan man kan integrere en SWF fil i din HTML side 
    ·Sådan oprettes Animation Med Free Software 
    ·LoadMovie : AS2 Vs. AS3 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan ændrer jeg CD Artwork i Windows Media Player t…
    ·Sådan Tænd Remote Desktop Connection 
    ·OpenOffice Beregning Tips 
    ·Sådan Brænd en DVR fra iTunes 
    ·Sådan Fix the Sun den Ansigter i Photoshop 
    ·Hvad er Skype SMS 
    ·Sådan Edit Flash FLA filer 
    ·Sådan Edit PDF -filer på nettet 
    ·Sådan gendannes Backup Files i Gateway 
    ·Sådan ændres MS Word View 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com