| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan forhindres caching af AS3
    Objektet bruges til at vise Flash -præsentationer kaldes en SWF og kan omfatte dynamiske eller eksterne genstande såsom billeder, videoer og data. Browsere, som ikke skifter hvert webside belastning vil vise de originale SWF fundne data i cachen. Brug ActionScript 3.0 ( AS3 ) for at gøre din dataopkald unik og forårsage browseren til at genindlæse dette indhold. Instruktioner
    1

    Launch Flash og åbn det projekt filen.
    2

    Klik på " Window" og "Handlinger " for at vise panelet Handlinger . Brug en af ​​følgende metoder til at oprette en data belastning, der ændres, hver gang det kaldes
    3

    Tilføj tidsdata til slutningen af ​​den kode, der indlæser dit indhold : . LoadMovie ( " ? serverimage.jpg n = " . + new Date () getTime ()); anXML.load ( " xmlcontent.xml n = "+ new Date (?) getTime ()); .
    4

    Tilføj en tilfældig streng til slutningen af den kode, der indlæser data : loadVariables ( " ? pagevars.php n = " + random ( 10000 ) , 0, " POST "); thisXML.load ( " , xmldata.xml n = "+ Math.random ()); ?

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Gør din Animation Talk Software 
    ·Sådan Slet flash program Cookies 
    ·Sådan oprettes Fractal Billeder i Photoshop 
    ·Sådan oprettes en Flash Virtual Tour 
    ·Looping GIF'er i Adobe After Effects 
    ·Hvordan man laver en Song Flash Game 
    ·Sådan slettes en variabel i ActionScript 3 
    ·Sådan tilføjes Knapper til Flash Film 
    ·Hvordan man laver en Cartoon Software 
    ·Hvordan til at forbinde to Flash-filer Together 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Shade Anime i Photoshop 
    ·Hvordan du manuelt opdatere Norton Antivirus 
    ·Sådan Fjern støv i Photoshop Elements 
    ·Sådan Brænd en film på en tom dvd -R 
    ·iTunes Sync Problemer 
    ·Sådan bruges en ATI Catalyst og hvordan jeg Tving fuld…
    ·SMART Board Tegning Aktiviteter 
    ·Sådan fjernes CSV formatering fra en fil 
    ·Sådan Back Up Outlook-kontaktpersoner 
    ·Sådan Lær Photoshop 5.1 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com