| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    3D Animation Problemer med WPF
    WPF er en forkortelse for Windows Presentation Foundation. WPF skaber 3D-grafik i Extensible Application Markup Language ( Xmal ) og C # kode. WPF indeholder flere application programming interfaces (API) for at skabe tredimensionelle animationer. Resolution

    WPF bruger datapunkter for at oprette en maske. 3D-grafik i WPF kræver mange datapunkter for en glat og klart billede. For at forhindre spørgsmål som slørede animation i 3D-modeller , " Foundations of WPF " siger " det bedste metode til programmering i 3D med WPF er at bruge en 3D- designer pakke til at skabe modeller og masker , og derefter importere dem til WPF . " Den importerede model kan skabe en mere realistisk model end at tænde 2D-billeder til 3D-animation. Hvis 2D-billeder bruges til at skabe 3D- animation, bruge så mange 2D-billeder i det virkelige liv objekt som muligt. Disse billeder skal tages fra forskellige vinkler for at generere mere præcise datapunkter.
    2D Redigering
    ViewPort3D viser animation i 2D som brugere kan se det, men redigering af 3D-modellen thorugh dette skaber problemer .

    WPF bruger ViewPort3D klassen til at præsentere 3D-modeller i 2D vinduer. Der kan opstå problemer , når billedet er manipuleret . Kontroller model fra flere synsvinkler for at sikre, at enhver ændring ser korrekt i alle vinkler. Se 3D-animation på hjemmesiden for at kigge efter et indhold overflow problem, når grafikken er større end tegnevinduet . Reducer indhold overflow problemer ved at reducere størrelsen af ​​animationen eller fjerne overfyldte tekst.

    Code Problemer

    Import modeller skaber også proceduremæssige kode, der kan redigeres som ønsket. Ifølge " Foundations of WPF ", " det er bedst at undgå at redigere node og i stedet bare sætte og dens børn i din ansøgning ". Gennemgå koden grundigt for at minimere problemer . Har kode anmeldelser med andre programmører således at en anden person kan fange problemer . Teste koden grundigt på alle eventuelt anvendes operativsystemer og browsere til at bestemme software uforenelighed problemer. Brug backface fjernelse at fremskynde visning forarbejdning uden at ofre detaljer. Men backface fjernelse kræver oprette to visninger af 3D- geometri , der vises korrekt, når bagfra ses direkte af brugeren.
    Timers
    Animation timere kan skabe problemer for seerne .

    timere i 3D-animation bruges til at ændre animationer med bestemte intervaller . WPF skaber animationer i pixels. Separat animation styrer fra 3D-animation til at undgå problemer med kontrol, såsom stop og replay knapper. Opret separate animationer til 3D-animationer , der kører ved forskellige hastigheder for at undgå problemer med timere. Sikre en smidig 3D-animation flow ved at afbalancere timeren sats. En meget kort 3D animation kan medføre forsinkelser som computeren forsøger at indlæse forfrisket animation synspunkter. Meget lange timer intervaller på mindre end en tiendedel af et sekund kan påvises med det menneskelige øje . Bruger rapporteret problemer kan omfatte en jerky eller standse udseende i 3D-animation.
    HWNDs

    HWND er et API eller et håndtag ( h) for et vindue ( WND ) . "Programmering WPF " siger " det første problem er, at HWNDs tendens til at fylde i deres egen baggrund, så du kan ikke se hvad der er bag dem. " Den hwnd kalder et vindue til at indeholde animation, men er forprogrammeret til at levere en baggrund medmindre WPF animation koden angiver en af ​​sine egne. Et andet problem er, at WPF elementer ikke kan placeres på toppen af ​​hWnd elementer. WPF animation API'er nødt til at erstatte hWnd elementer eller integrere dem , ikke forsøge at overdække dem.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Load Sound Lydstyrke i Flash 
    ·Hvordan man opbygger og Host en Flash Web Site 
    ·Sådan oprettes en e-mail Button i Flash 
    ·Sådan oprettes en Jigsaw i Flash Med CS3 
    ·Sådan oprettes en Flash Web kalender 
    ·LightWave 3D Tutorial for Modeling en bil 
    ·Sådan oprettes en animeret avatar Fra et klip 
    ·Hvordan at gøre min egen 3D animationer 
    ·Om Ubuntu Blender 
    ·Sådan oprettes en Flash Virtual Tour 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Split en PDF & Reducer filstørrelse i Acrobat 
    ·Håndskriftsgenkendelse Tools 
    ·Skype Version 4 Fordele 
    ·Sådan Konverter AVI-filer til MPEG i Pinnacle 
    ·Sådan justeres Silence mellem sange i Winamp 
    ·Hvad Er PTK File Extension 
    ·Om Sejre Antivirus 
    ·Fejlfinding iWeb 
    ·Hvordan at slippe af Graph Paper Baggrund i Word 
    ·Sådan Læs WordPerfect dokumenter 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com