Pivot Stickfigure Animator kommer præinstalleret med flere grundlæggende objekter, som kan bruges som rekvisitter eller tegn i din animation projekter. Programmets Stick Figure Builder værktøj giver dig mulighed for at bygge brugerdefinerede objekter til brug i dine projekter. Men hvis du gerne vil bruge mere avancerede objekter i din tændstikmand animationer , og du ikke ønsker at bygge dem fra bunden , kan du uploade tredjeparts genstande ind Pivot bibliotek. Instruktioner
1
Vælg "Computer " fra "Start" menuen på din computer. Dobbeltklik på det drev , der indeholder din installation af Pivot , når computeren vises.
2
Åbn " Program Files " mappen på drevet, og derefter åbne " Pivot Stickfigure Animator " mappen indeni . Åbn " tændstikmænd " mappe .
3
Download en kopi af en tredjepart tændstikmand pack. Dobbeltklik på den komprimerede pakke at åbne den. Træk og slip objekterne inde i tændstikmand pack i " Stick Figure " mappe .
4
Start Pivot tændstikmand Animator . Vælg " Load Figur Type" option programmets menuen "Filer" . Den " tændstikmænd " mappe vil åbne i et Pivot fil explorer vinduet. Klik på det ønskede objekt .
5.
Klik på Explorer vinduets "Open" mulighed for at uploade det valgte objekt i programmet.