| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Tutorial for Flock of Birds I 3ds Max
    Partikel systemer kan bruges til at skabe dynamiske animation, eller til at hjælpe med gentagne opgaver . De kan også bruges til at tilføje en følelse af tilfældighed, der er svært at producere på en computer . Grupperinger af dyr kan være svært at producere uden at virke konstruerede. Random positionering og animation kan opnås hurtigt med færre trin ved hjælp af partikel udledere , og de parametriske kontroller , de besidder. Ting du skal
    Base model og /eller animation af en fugl
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Opret din scene i 3D Studio Max. Placer din belysning , kameraer og atmosfæriske effekter . Importer din fugl model i den scene . Skjul modifier stak af din fugl model.
    2

    Opret en partikel system. Åbn Particle Systems menuen findes i primitiver rullemenuen . Klik på PCloud knappen. I overhead-visning , klik på venstre - og træk en firkant definerer længden og bredden af partiklen cloud emitter . Slip venstre museknap og træk igen for at definere højden af partiklen emitter , derefter til venstre - klik en gang mere.
    3

    Åbn modifier panelet med PCloud valgt. Højreklik på Pcloud001 boksen og omdøbe den " Flock ". I Parametre dialogen åbner Particle Type vinduet og vælg instanced Geometri . Rul ned til " instancing parametre" vinduet og venstre-klik på " Pick Object "-knappen. Klik på din fugl model til at vedhæfte det til din partikel system.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Opret din egen Flash Game Gennem HTML Koder 
    ·Macromedia Flash overgangseffekter 
    ·Hvordan kan jeg spille en FLA 
    ·Sådan oprettes en Preloader i Flash 8 
    ·Hvordan laver Animerede Headers 
    ·Flash Animation Software Tools 
    ·Hvordan man laver en spejlvende Book hjemmeside i Flash…
    ·Hvordan kan jeg gøre ord Blink Brug Animation Shop 
    ·Hvordan man laver en 3D -knap i Adobe After Effects 
    ·Hvordan laver man en animeret Signatur Banner 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan downloader jeg Enhver Flash Game & Spil Offline…
    ·Sådan Gør din egen Mix CD 
    ·Hvordan at fusionere flere PDF- filer til én på en Ma…
    ·Ulemperne ved en Underforespørgsler i Oracle 
    ·Sådan redigeres en AVCHD Lite 
    ·Sådan Download Flash Spil til din computer 
    ·Sådan fjernes DameWare for en Client 
    ·Hvordan at afspejle en Cylinder i Photoshop 
    ·Sådan får du en PPT at spille på en DVD-afspiller 
    ·Sådan Backup Miscrosoft Office på en computer 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com