| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvad er de fem områder 3D Animation
    ? 3D-animation eller computer animation, er en konstant skiftende felt. Der er ingen universelle "fem områder af 3D-animation ", men der er en fælles enighed om, at modellering, teksturering , rigning , animerende og belysning er de fem vigtigste færdigheder . Men dels på grund af 3D-animation store rolle i filmen specielle effekter, en sjette dygtighed , kaldet partikler eller visuelle effekter , er almindeligt opført. Modeling

    Modeling er, hvor et objekt er skabt i den virtuelle verden . Dette gøres på samme måde med programmer som Adobe Illustrator , hvor en form er tegnet og raffineres herefter til at oprette objektet valg . Men fordi computer animation er tredimensional , kompliceres denne proces . Ikke desto mindre computer animation software indeholder effektive værktøjer til at gøre denne proces let at navigere og konceptualisere . Den færdige model er oftest vist med en visningstilstand kaldes wireframe .
    Texturing

    strukturering, er wireframe modellen en overflade , så den bedre ligner virkeligheden. Strukturering betyder ikke blot at farve objekt, men også , som navnet antyder , giver det en illusion af at have tekstur. Disse teksturer kan omfatte hvordan skinnende et objekt er , om det er indeholdt ru eller glat , glansen , refleksion , gennemsigtighed , og så videre . Kvalitet teksturering er afgørende for at skabe den illusion, at objektet er reel.
    Rig

    Rig sker som forberedelse til animerende . Kun objekter, der skal være i stand til at bevæge sig , er rigget . Rigning ske ved at give genstanden en skelet slags, der omfatter både led og stive knogler . Komponenter af modellen derefter fast på skelettet , således at de kan programmeres til at bevæge sig med det . Rig er især vigtigt for karakter animation , fordi det hjælper med at give en naturlig følelse af bevægelse til en person eller et dyr .
    Animering

    Animering er den del af 3D- animation i hvor alle komponenter kommer sammen . Animation opnås ved at give computeren start-og slutpunkter for en bestemt bevægelse . Dette kan være så simpelt som at flytte en kasse fra punkt A til punkt B, eller så kompliceret som at skabe naturlige kropsbevægelser til en karakter under en handling scene.
    Belysning

    Ingen sand lighed med virkeligheden kan opnås uden ordentlig belysning . Som i filmen , er belysning en af ​​de vigtigste faktorer i skabelsen af ​​et professionelt look. Med dårlig belysning, vil objekter vises flad og to- dimensionelle. God belysning generelt indebærer at placere en primær lyskilde foran objektet , en fylde lys til siden og en lys fremhævning lys bag det . Disse er i tillæg til eventuelle lyskilder , der kan vises i den scene allerede , såsom en lampe.
    Partikler

    Partikler bruges til at skabe illusionen af væsker , eksplosioner, gasser og lignende. De bruges , når et objekt er simpelthen for kompliceret til model med individuelle stykker, såsom et vandfald . Partikler er givet særlige egenskaber og farver til at hjælpe simulere deres påtænkte repræsentation og flyttes i grupper for at gøre disse komplekse effekter forekommer realistiske.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Hyperlink SWF billede 
    ·Sådan fjernes Flash.ocx 
    ·Hvordan man skriver en Flash Gallery Script 
    ·Sådan oprettes video i Adobe Flash CS4 
    ·Sådan Gør Animated Wallpaper Start automatisk 
    ·Sådan Fremskynde Flash Film 
    ·Hvordan man laver en SWF Animation 
    ·Sådan redigeres Flash Skabeloner i Adobe Flash 
    ·Sådan Slå Adobe Flash Player 
    ·Sådan bruges Max Backburner 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Konverter SWF til FLA fil 
    ·Confliker Worm Removal 
    ·Hvordan man laver en musikfil Louder 
    ·Sådan bruges MSDE Writer i 2005 MS SQL Server 
    ·Hvordan man laver en Dekorative Gate i Photoshop 
    ·Sådan fjerner et program Wizard 
    ·Sådan ændre en Dual Layer DVD Into To single layer DV…
    ·Hvordan man laver en ny Gradient Overlay i Photoshop 
    ·Sådan brænde iTunes indkøbte sange til cd 
    ·Sådan Vedhæft en List Fra PowerShell 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com