| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan man laver en dreje hjulet på en webside
    Du kan lave en " dreje hjulet " som en del af et sjovt spil , som du opretter på en webside. Deltagere kan skiftes spinding hjulet og blive tildelt en præmie eller mister deres tur eller gå konkurs , afhængigt af hvor hjulet lander . Oprettelse rokken indebærer at importere et billede af præmien hjulet til Adobe Fireworks , dreje den for hver plads på rattet og importere roterede billeder til Adobe Flash til at oprette en webside. Ting du skal
    Prize wheel billede
    Adobe Fireworks
    Adobe Flash
    Vis Flere Instruktioner
    Opret The Wheel
    1

    Launch Adobe Fireworks , vælg " File - Import ", og vælg et billede af en præmie hjul - for eksempel en " Wheel of Fortune " eller roulettehjulet
    2

    Vælg "Ny - Lag " . og skriv "Marker " at skabe et lag for at tegne en markør, der indikerer den valgte plads på hjulet . På " Funktioner" panel , klik for at fremhæve " Line" værktøjet. Tegn en lodret linje, hvor markøren skal gå . På " Properties " panel , øge bredden af linjen til din tilfredshed
    3

    Klik . "File - Save As ... " og skriv " hjulet1 " for at gemme dette hjul som den første i serien.
    dreje hjulet
    4

    Klik på " Select " pil på "Funktioner " panel og klik på hjulet for at fremhæve det.
    5.

    Hold højre museknap og bruge venstre museknap til at klikke på " Transform " og derefter " Skew ".
    6 < p> Flyt musen til det grå område uden for pladsen med det billede af hjulet. Bemærk, at din markøren ændres til en cirkulær pil. Hold venstre museknap nede og trække ned og til venstre for at dreje hjulet med uret. Drej den til det punkt , hvor den næste plads på hjulet linjer op med den lodrette markør , du oprettede
    7

    Vælg. "Filer - Gem som ... " og skriv " wheel2 " for at gemme dette hjul som den anden i serien .
    8

    Gentag disse trin for hver position på hjulet. Øge antallet af hjulet hver gang du gemmer et nyt, for eksempel " wheel3 ", " wheel4 " og så videre.
    Gøre hjulspin
    9

    Launch Adobe Flash og oprette et nyt Actionscript dokument . På " Properties " panel , ændre størrelsen på det dokument, en, der vil passe til hjulet , du har oprettet.
    10

    Klik på Frame 1 i " Timeline " panel . Fra menuen, vælg " Filer - Importer - Importer til Stage ... " og vælg det første hjul du gemte , for eksempel " wheel1.png ".
    11

    Klik på "Ja ", når systemet beder dig med " Denne fil ser ud til at være en del af en serie af billeder . ønsker du at importere alle billeder i sekvensen ? " Klik på " OK" for at acceptere standarderne på " Options Timeline Kontrol " Spørg Systemet vil placere hvert billede i en ramme på . "" Panel
    12

    Click. " - Test Movie - test " fra menuen for at se din spinderok .
    Add Actionscript og Udgiv webside
    13

    Klik på den første keyframe og indtast Actionscript til at styre start og stop af hjulet. for eksempel, når nogen klikker på musen dreje hjulet for omkring et sekund og derefter stoppe det på en tilfældigt udvalgt position på hjulet. hjulet i eksemplet har dette hjul har 24 positioner.
    < p> var forsinkelse : Timer = new Timer ( 1000,1 ),

    this.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_UP , mouseUp ),

    delay.addEventListener ( TimerEvent.TIMER , jord) ; < br >

    funktion mouseUp ( ev : MouseEvent ) : void {

    this.play ();

    delay.start ();

    }
    < p> funktion land ( e : TimerEvent ) : void {

    gotoAndStop (1 + Math.ceil ( 23 * Math.random ( ))) ;

    }
    14

    Vælg "Control - Test - Test Movie " . at kontrollere, at din spinderok fungerer korrekt
    15

    Klik på " Filer - Udgiv " for at oprette en webside med rokken . Klik på " Filer - Udgiv Preview - HTML" . at få vist websiden
    16

    Klik på " File - Save ", og skriv et filnavn for at gemme din spinderok projekt
    < . br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Liste over Windows DLL -filer 
    ·Hvordan at tilføje animation til grafik i Animation Sh…
    ·Sådan Render Video i After Effects 
    ·Sådan oprettes en SWF-fil 
    ·Hvordan at spare en Maya Scene 
    ·Sådan oprettes en Sprite ark fra PNG 
    ·Typer af Animation Software 
    ·Hvordan at tilføje animation til min pauseskærm 
    ·Sådan Læs Comic Books On Your Computer 
    ·Hvordan man laver en Moving Stick Figure i Flash 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan konverteres Microsoft Word-filer til Adobe PDF -…
    ·Sådan får SAP Træning 
    ·Sådan bruges VLOOKUP i en IF Statement 
    ·Sådan copy & paste i VI Editor 
    ·Sådan Konverter Lodrette data til Vandrette Data i Mic…
    ·Sådan adgang til data for numeriske Steppers 
    ·Sådan bruges Outliers funktion i Excel 
    ·Hvordan laver skudhuller i flere Overflader Gimp 
    ·Sådan oprettes et felt, der automatisk genererer Tal i…
    ·Om Landskabspleje Software 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com