| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan Load Event Listener i Flash CS3
    Adobe Flash CS3 inkorporerer et begreb kaldet en begivenhed lytteren til at modtage eller lytte til begivenheder sendt af andre tiltag. Dette er nyttigt til aktioner såsom tastetryk eller billedfiler belastninger eller andre dynamiske handlinger, der ikke er foranlediget af dit script . Hvis du er ved at opbygge en flash spil, der giver din afspiller keyboard interaktion, lægger en lytter for nøgleaktioner er nyttigt. Instruktioner
    1

    Open Flash og skabe en handlinger lag for din ActionScript . Tryk på " F9 " for at åbne et tiltag vinduet. Skriv følgende for at oprette lytteren : Hej

    var KeyListener : Object = new Object ();
    2

    Skriv følgende for at tilføje lytteren : Hej

    Key. addListener ( KeyListener )
    3

    Skriv følgende for at oprette en funktion, der vil behandle tasten nede begivenheden : Hej

    keyListener.onKeyDown = function () {

    if ( Key.getCode () == 8 ) {

    trace ( " backspace er blevet trykket ");

    }

    }
    < p > Når en tast trykkes i dit program , kaldes denne funktion
    4

    Fjern lytteren , hvis det ønskes med : Hej

    Key.removeListener ( KeyListener )
    < . br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan laver 3-D modeller af bygninger 
    ·Hvordan man opbygger en Random Number Generator i Flash…
    ·SWiSHmax Free Tutorial 
    ·Sådan vælges genvejstasterne Med Gmax 
    ·Hvordan man laver en Moon Boy Animation 
    ·Om Computer Animation på arbejdspladsen 
    ·Sådan Scale Nøgler i After Effects 
    ·Forskellen mellem Flash CS3 & Flash MX 
    ·Sådan slukke for audio Når et videoklip afspilles i F…
    ·Om Animation Udstyr 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Tillade en formular skal gemmes i Acrobat 5.0 
    ·Sådan slettes en virus fra DOS 
    ·Sådan bruges SRT Billedtekster 
    ·Sådan Placer en HP Photosmart C4680 i demofunktion 
    ·Sådan tilføjes numre i Microsoft Excel , hvis de opfy…
    ·Sådan aktiveres flere Remote Desktop Sessions i Window…
    ·Tutorial om Sådan oprettes en Hierarki Chart i OpenOff…
    ·Sådan Layer Toon Boom Pro 
    ·Sådan fjernes bogmærker fra Google Docs 
    ·Microsoft Office Word 2007 certificering 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com