| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    2D Animation Med Flash CS3 Tutorial
    Oprettelse 2D animation er en af ​​de mest almindelige anvendelser for Adobe Flash. Det er et meget værdsat program på grund af sin alsidighed at tillade animation af forskellige typer og stilarter . Flash giver mulighed for "old school " frame -by- frame animation , hvor de samme billede objekter ændres kun lidt fra ramme til ramme til motion tweening animation, hvor Flash automatisk gør det meste af arbejdet , og selv ActionScript animation , hvor avanceret programmeringskode både tegner og animerer de nødvendige objekter. Ting du skal
    Adobe Flash CS3
    En grundlæggende forståelse af Flash -interface
    Vis Flere Instruktioner
    Tegn og Forbered dine objekter for animation
    1

    vi kommer til at tegne og animere en snemand så første start ved at bruge Oval Tool til at trække en sort cirkel med hvid fyld på scenen, stor nok til at være i kroppen. Med denne kreds valgt, tryk "F8" på tastaturet for at gøre det til et symbol, og navngive den "krop " .
    2

    Brug Ovalværktøj at tegne en anden cirkel over kroppen til at repræsentere hoved. Må ikke bekymre dig om den nøjagtige placering af det bare nu. Når du er færdig , skal du vælge det og trykke på "F8" for at gøre det til et symbol, og navngive den "hoved" .
    3

    Brug værktøjet Linje til at tegne en pind arm til din snemand overalt på scenen. Tegn tre mindre strækninger fastgjort til enden af det med "fingre" . Hold shift-tasten nede , og vælge alle fire linjer med musen og trykke på "F8" for at gøre det til et filmklip. Navngiv klippet " armen " .
    4

    Med armen filmklip valgt, hold " CTRL "-tasten og klikke og trække en kopi af den et andet sted på scenen. Dette vil være den anden arm .
    5.

    Tegn en lille hvid cirkel til at repræsentere ydersiden af ​​øjet. Vend det til et symbol , og navngive den "øje" . Svarende til trin med armen , skal du trække en kopi af det på scenen for det andet øje .
    6

    Tegn en næse på nogen måde , der synes at appellere til dig . Du kan gøre det en enkel sort cirkel eller en trekant , eller endda en kompliceret gulerod form, hvis du ønsker. Når du er færdig , skal du vælge det og gøre det til et symbol navn " næse" .
    7

    Tegn en lille sort cirkel at være de "knapper" ned foran din snemand krop. Opret kopier af det, når du har slået det til et symbol med navnet " knappen" , og sætte dem på plads på kroppen. Opret to kopier af knappen og sætte dem i centrum for dine øjne til at tjene som eleven.
    8

    Tegn en hat til din snemand , igen, så enkel eller så kompliceret som du ønsker, og gøre det til et symbol navn " hat ".
    Put alt sammen og animere det .
    9

    Arranger alle brikkerne i dit snemand i deres rette sted på scenen. Hvis et symbol glider "bag " en anden , når du flytter det, gå til " Rediger "-menuen og vælg " Arranger " og derefter " forrest " . Med markeringsværktøjet aktivt , klikke og trække et rektangel afgrænsningsramme omkring din snemand til at vælge alle sine brikker , og tryk derefter på "F8" for at slå alle disse symboler i én symbol, som du navnet " snemand " .
    10

    Dobbeltklik på snemand symbol for at indsætte det og tegne en anden rektangel omkring det med markeringsværktøjet for at markere alle brikkerne . Højreklik og vælg " distribuere til Lag " . Dette sætter hver enkelt af de dele af din snemand på sin egen, individuelle lag, som er et krav, hvis du vil have Flash til lem bevægelse.
    11

    på tidslinien , venstre - klik og hold under rammen 30 i øverste lag , og træk ned for at vælge , at rammen for alle lagene . Højreklik og vælg " Indsæt Frames " . Dette udvider den tid linje for alle dine snemand komponenter til dette punkt.
    12

    Find laget med din højre arm segment på det, så skal du højreklikke på rammen 15 for dette lag og vælg " Indsæt keyframe " . Med denne keyframe udvalgt , tage den arm og flytte det ned, hvis det er op eller op, hvis det er nede . Derefter finde laget med venstre arm segment på det, skal du højreklikke på frame 15 , indsætte en keyframe og gøre det samme .
    13

    Højreklik på keyframe 30 for din venstre arm og flytte det tilbage til sin oprindelige position. Gør dette for den højre arm så godt.
    14

    mellemrummet mellem keframe 1 og 15 på den tid linjen for din venstre arm , højre - klik og vælg "Opret klassiske tween " . Gør det samme i rummet mellem keyframes 15 og 30 .
    15

    Gentag trin 6 ovenfor , denne gang for højre arm . Tryk på Ctrl + Enter for at teste din film og se animationen.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Tilsæt Loading Progress til en FLV Player Skin 
    ·Rendering Problemer i V- Ray 
    ·Maya Runtime Expression Processing 
    ·Sådan styre, hvor mange Cores Maya Bruger 
    ·Hvordan man laver en 3D Picture Brug Cartoon Software 
    ·Flash CS3 Tutorial for at tilføje musik 
    ·Sådan animere en taleboble i After Effects 
    ·Sådan Edit Flash FLA filer 
    ·Hvordan man laver et link i Flash 8 
    ·Hvordan til at styre en Flash CS3 Tidslinje 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan importere video fra HDV kamera med Adobe Premier…
    ·Sådan bruges en makro i Open Office 
    ·Kan Windows Media Player bruges på Mac 
    ·Sådan importeres koordinater Into Abaqus 
    ·Sådan oprettes webside baggrunde i Photoshop 7 
    ·Kompileringsprocessen i Matlab 
    ·Sådan Stream Real Media 
    ·Hvordan kan jeg kopiere en brugerdefineret faktura skab…
    ·Hvordan laver spanske spørgsmålstegn i Microsoft Word…
    ·Oracle Grid Kontrol lysinstallation 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com