Begyndelse animation videoer er sjovt og nemt at lære. Den Stickman er en populær første animation projektet på grund af sin enkelhed i form og den lethed flytte enkelte kropsdele. Pivot er et populært gratis program , der følger med Stickman forhånd tegnes på skærmen og klar til dig at manipulere. Mange sådanne animation programmer, såsom Blender og Maya, eksisterer der også kan gøre disse grundlæggende animation trin så godt. Hvad du har brug
Computer
Animation software
Vis Flere Instruktioner
1
Skriv dit script . Før du kan begynde at flytte din Stickman rundt på skærmen , du har brug for at nedskrive det grundlæggende i din historie. Da der er ingen ord i en Stickmsn film denne proces skulle bare tage et par sætninger at beskrive handlingen for din film. Hvis du har planer om at gøre en mere kompleks eller længere film scriptet vil være mere længere
En prøve Stickmen script: .
Stickman 1 bevæger sig hen over skærmen, da han løber ind stickman2 . De to Stickmen kamp og Stickman 2 går hen Stickman 1. . Når Stickman 2 er halvvejs på tværs af skærmen Stickman 1 rejser sig og løber efter ham , Stickman 1 slag Stickman 2 på jorden. Scene slutter med Stickman 1 hoppe op og ned med hænderne i luften.
2
Planlæg din store træk. Hver af de store bevægelser i din film bliver nødt til at blive sat ind i dit script . Brug denne script plan ud af hvor mange store bevægelser dine karakterer vil gøre. Det er ligesom at bryde din film i kapitler. Fordelingen af store bevægelser vil gøre filmen at gøre processen gå mere glat
En prøve opdeling af store bevægelser : . .
Stickman 1 walking til højre
Stickman 1, og 2 kampe.
Stickman 2 gå over Stickman 1. .
Stickman 2 gå til venstre.
Stickman 1 kører mod Stickman 2 .
Stickman 1 banke Stickman 2 til jorden.
Stickman 1 hoppe op og ned med hænderne i luften.
3
Start bevægelser langsomt. For hver af dine store bevægelser , du vil have mellem 20 og 100 mindre bevægelser. Jo mindre din individuelle flytter tydeligere dine Stickmen vil synes at bevæge sig på skærmen. Det er her, at skrive store bevægelser kan hjælpe , er ved at tage en pause for at se filmen efter hver større træk færdig , vil hjælpe dig se, hvis du flytter Stickmen for hurtigt eller for langsomt, for hvad du forventer , at filmen skal se ud. Tag din tid på dette trin for at skabe den bedste Stickman filmen.
4
Komplet hvert større træk. Når du arbejder gennem alle de store bevægelser , du kan beslutte at tilføje eller tage væk stykker af din planlagte ud film , det er ok . Hvis du er færdig med alle dine store bevægelser og stadig føle du har mere af en historie at fortælle , blot tilføje mere til dit script og de store flytte opdeling ark.
5.
Watch afsluttet film. Efter at have afsluttet alle de store bevægelser og se din Stickman film, du kan finde dele , som skal redigeres eller ændres. I Pivot -system såvel som de fleste andre simple Stickman softwareprogrammer denne proces indebærer at se på hver af dine dias og finde dem, du gerne vil ændre. Som du ser filmen nedskrive tidsstemplet af den scene , som du gerne vil arbejde på , vil dette hjælpe dig med at finde de rigtige dias , når du begynder at redigere .
6
Foretag ændringer som bemærket . Når du er i redigeringstilstand igen kan du ændre nogle af de dias , tilføje nye dias eller tage væk dias , som du ikke ønsker længere. Nogle andre sjove ting , som du kan gøre i redigeringstilstand omfatter tilføje musik , skiftende farver, og tilføje yderligere Stickmen .