| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan man laver en Flash CS3 -knappen
    Oprettelse af en knap i Flash CS3 gør det muligt for programmøren at tilføje logik til ethvert element på skærmen , det være sig et billede, objekt , video eller grafik . Logic giver mulighed for interaktion mellem publikum og projektet og fortæller Flash at udføre den ønskede handling , når brugeren interagerer med knappen. ActionScripting er det programmeringssprog bruges til at bygge Flash-projekter , en solid forståelse af sproget , og hvordan det fungerer i programmet er en nødvendighed for at bruge Flash. Et solidt kendskab til programmet , dets redskaber og arbejdsområde er nødvendige for at fuldføre denne tutorial. Yderligere tutorials er tilgængelige i afsnittet Ressourcer i denne artikel. Instruktioner
    1

    Open Flash og starte et nyt projekt fil ved hjælp ActionScript 2.0 eller 3.0. Flash bruger ActionScripting (AS) som sit programmeringssprog til at tilføje interaktivitet til projektet og de ​​to versioner af sproget, AS 2.0 og AS 3.0, helt anderledes er. Vær sikker på at du forstår AS format valgt som du bevæger dig fremad i dit projekt.
    2

    Brug Object Tool og oprette en cirkel eller en firkant objekt på din Stage. Brug grafik , fotos eller videoer som knapper er også en mulighed . Gå til "Filer "> " Importer til bibliotek" og vælg din udenfor grafik ved at følge dialogboksen. Flash vil importere dine aktiver til biblioteket. At placere dem på scenen for omstilling til en knap , skal du blot trække og slippe objektet på din Stage.
    3

    Placer objektet i den ønskede placering ved hjælp af Selection Tool til at flytte det hele Stage . Når placeringen er angivet , skal du klikke på objektet ved hjælp af Selection Tool. En tynd blå linje angiver , at objektet er valgt.
    4

    Venstre klik med musen på objektet , og vælg "Konverter til Symbol " fra menuen . En dialogboks vises , og du kan omdøbe knappen. Med knappen funktion i projektet - som " Home" eller " Play" - vil hjælpe dig med at organisere dit projekts forskellige symboler og knapper. Vælg " Button ", og "OK" for at konvertere dit objekt til en knap .
    5.

    Tilføj ActionScript til din knap for at opnå den ønskede funktionalitet af dette element i dit projekt. Mulighederne for at tilføje logik til en knap er uendelige, men forståelse AS sproget , og hvordan det fungerer i Flash er nødvendigt at programmere de forskellige knapper og interaktive elementer i projektet.
    6

    Fremhæv den nye knap ved hjælp Selection Tool , og gå til " Window" > "Handlinger " og " Handlinger- knap" vises. Indtast din ActionScripting på dette sted at tilføje funktionalitet til din knap . En fælles kommando til en knap bruges til at få adgang til en ekstern hjemmeside er som følger: on (release ) { getURL ( " http://www.google.com " );} Koden skal kopieres netop til knappen for at fungere korrekt .
    7

    Gem dit projekt og teste funktionaliteten af ​​din nye knap ved at offentliggøre en preview. Gå til "Filer "> "Publish Preview" > "Default" - en offline browser vises , så du kan teste dit websted. Hvis knappen ikke fungere som du havde tænkt dig , tilbage til Flash og en " Compiler fejl " vindue vises med angivelse af fejltagelserne i programmeringen af ​​knappen.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Edb-programmer til at gøre Anime 
    ·Machine Krav til Adobe After Effects 
    ·Hvordan kan jeg Animer mit logo Brug af flash 
    ·3D Poser Tutorial 
    ·Sådan Embed baggrundsmusik med Flash 
    ·Hvordan man skriver tekst på en animeret GIF 
    ·Sådan tilføjes et træ i Pivot tændstikmand Animatio…
    ·Hvordan man laver en skræmmende labyrint spil 
    ·Sådan Put en radiostation Into en SWF 
    ·Hvad er Autodesk Sketchbook Express 
      Anbefalede Artikler
    ·MS Word Problemer 
    ·Sådan udskrives et Word dokument med farvet blæk 
    ·Sådan oprettes Doodles i Photoshop 
    ·Hvorfor BMP-billeder Crash Microsoft Access-database på…
    ·Sådan redigere billeder på Photoshop CS3 Tutorials 
    ·Sådan får Dobbelt Linjeafstand i Excel 2007 
    ·Hvad gør en effektiv Powerpoint præsentation 
    ·Sådan Fix Hvidbalance i Photoshop Elements 8 på en Ma…
    ·Sådan Lær de elementer af Desktop Publishing Design 
    ·Sådan oprettes et søjlediagram i Excel 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com