Et bibliotek i Adobe Flash CS3 giver lagerplads til medieaktiver designet og skabt af dig. Når du opretter vektorgrafik eller tekst , du gemmer objektet som et symbol i biblioteket. I de fleste Flash -programmer, såsom CS3 , også et bibliotek er landingsplads for eventuelle importerede objekter eller illustrationer. Arbejde med biblioteket er ligetil. Du kan kopiere objekter mellem dokumenter , omdøbe et element og slette en. Flash indeholder eksempler biblioteker til dig , der omfatter film , knapper og lyde samt pre-made grafik. Arbejde inden for bibliotekets system CS3 er en af de lettere opgaver designe i Flash. Instruktioner
Grundlæggende betjening
1
Åbn Adobe Flash CS3 på din computer.
2
Åbn panelet Library ved at klikke på "Windows " og " Library" fra programmet menuen øverst på skærmen.
3
Træk det nederste højre hjørne af biblioteket panelet for at ændre størrelsen . Dette vil udvide eller trække panelet.
4
Brug et element fra biblioteket ved at klikke på objektet og trække det ind på scenen .
5.
Tilføj et nyt objekt der er i øjeblikket på scenen til biblioteket ved at klikke på objektet og trække det ind i biblioteket panelet.
6
Sortere objekter i biblioteket ved at klikke på overskriften for en søjle.
< br > 7.
Omdøb et objekt ved at dobbeltklikke på det. Skriv det nye navn i tekstfeltet under mappen og trykke på " Enter" på tastaturet.
8
Slette et objekt ved at vælge elementet og klikke på papirkurven i biblioteket panelet. < br >
skift mellem to sider
9
Åbn det dokument, der indeholder det element, du ønsker at bruge.
10
Fremhæv emne fra biblioteket .
11
Klik på "Rediger" menuen øverst på skærmen.
12
Vælg "Kopier " fra menuen Rediger.
13
Åbn det dokument, du vil objektet placeret.
14
Klik på biblioteket , og derefter på "Rediger " og " sæt ind ". objektet vises i begge biblioteker.
< br >
Opret en mappe
15
Tryk på "Ny mappe" knappen i toppen af biblioteket panelet.
16
Name mappen ved at skrive et navn i tekstfeltet under mappen . Tryk på " Enter" på dit tastatur
17
Klik på mappen for at åbne eller lukke den
18
Bevæge objekter rundt , . . Trække et element ind i mappen eller fra den ene mappe til den næste.