Den arkitektoniske design software Revit giver brugerne mulighed for at " walkthrough " et design , som det er skabt til at visualisere den fuldt ud, før du sætter design til papir og byggeri. Walkthroughs giver kunderne en 3 -D mulighed for at få en fornemmelse for den plads , hvor det forbinder til andre områder inden for den grundplan og til at foretage ændringer , før de forpligter sig til designet. I modsætning til andre programmer , skaber Revit en standard gennemgang - ikke en animeret gennemgang fordi det eneste objekt, der bevæger sig i en Revit gennemgang er kameraet . Ting du skal
Revit Architecture 2009 ( eller nyere )
Model
Vis Flere Instruktioner
Walkthrough Path
1
Opret walkthrough sti i enten webstedet ovenfra eller grundplan visning. For at komme til walkthough mulighed, gå til " Opret " gruppe på " View" fanen og vælge pilen ved siden af " 3-D View ". Dette vil åbne en drop- down menu , vælg " Walkthrough ".
2
oprette nøglen rammer af walkthrough ved at venstreklikke med musen på forskellige punkter på gulvet planen. Hver gang du klikker på musen, vil du oprette en central ramme i walkthrough . Forsøge at holde afstanden mellem de centrale rammer den samme . Dette vil hjælpe med at holde walkthrough hastighed ved samme hastighed .
3
Afslut walkthrough ved at vælge " Finish Walkthrough " i " Walkthrough " gruppe på " Walkthrough " fanen.
4
Indskrænk walkthrough stien vælge " Finish Walkthough " ved at vælge stien og derefter " Rediger Walkthrough . " Rediger walkthrough kamera ved at ændre " Controls " indstillingen i drop- down menuen på "Rediger kameraer " bjælke til " Active Camera ", " Path ", " Tilføj nøgle Frames" eller "Fjern Key Frames ". Dette giver dig mulighed for at ændre forskellige aspekter af walkthrough stien.
5.
Ændre længden af stien på " Rediger kameraer " bar . Revit defaults stien til 300 frames og 20 frames per sekund , men det menneskelige øje ser næsten 30 frames per sekund . Hvis du ønsker walkthrough at være længere end 10 sekunder , skal du vælge den anden " 300 " i " Frame 300 300 , " begge 300s vil blive placeret i en kasse. Ændre det samlede antal rammer til den ønskede længde og frames per sekund hastighed til 30 år.
Target Camera
6
Change kameraets mål på alle centrale ramme i enten 3 -D visning eller grundplan visning. Maksimer enten 3-D visning eller grundplan visning, skal du højreklikke på walkthrough kamera i "Projekt Browser" og vælg " Show Camera ". Walkthrough sti skal være synlig.
7
Vælg "Rediger Walkthrough " med walkthrough valgte sti. Flyt kameraet mål greb til den ønskede placering ved at vælge den lyserøde prik i en cirkel og trække det til, hvor du ønsker at se . Gør dette for hver keyframe ved at vælge enten " Forrige Key Frame" eller "Next Key Frame ".
8
Se walkthrough i Revit ved at vælge "Åbn Walkthrough " valgmulighed og vælge "Play ". Det er bedst at se walkthrough i enten "Skjulte Lines ", " Shaded " eller " skygge med Edges " mode , hvis 3-D -model er meget stor eller filstørrelsen er meget stor , ellers walkthrough kunne være urolig . < Br >
9
Indskrænk walkthrough stien efter behov ved at ændre " Controls " indstillingen i drop- down menuen på "Rediger kameraer " bar .