| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Engineering Software >> Content
    En tutorial til Wireframe
    Wireframe bruges af professionelle 3-D modelers på at gøre et edb visualisering af et design eller et objekt , før det er bygget . Denne visualisering kan derefter anvendes enten i en pitch til en potentiel kunde eller som en del af yderligere design processer . Wireframe teknologi er meget alsidig og egner sig til mange aspekter af design . Dens anvendelse spænder fra legetøj design små engineering projekter til design af butikker, kontorbygninger og lejlighedskomplekser . En af de førende udviklere i dette felt er Autodesk med deres 3DS Max software sortiment, som bruges af grafiske designere , arkitekter og visualisering specialister på verdensplan. Instruktioner
    bygge modellen
    1

    Upload reference billeder af objektet du ønsker at model. Trådramme kræver et frontalt billede af objektet og et profilbillede af objektet for at gøre modellen i 3-D.
    2

    Opbyg modellen med generiske sfærer. For eksempel , hvis modellen er en menneskelig figur bruge en mindre kugle til hovedet og en større kugle for kroppen . Sæt " Opacity " value til 50 procent i " Blinn Basic paramaters " menuen for at se reference image gennem kuglen.
    3

    Kombiner flere kugler til at gøre en stor genstand . Højreklik på noget område , og vælg "Konverter til " og derefter "Konverter til redigerbare Poly " i drop- down menu. Under "Modify " overskrift , "Rediger Geometri " og derefter klikke på " Vedhæft ". Klik på en anden sfære , og de to sfærer vil blive kombineret som et objekt.
    4

    Rediger kugler til at opbygge objektet. Under " Selection " overskrift , klik på " Polygon ". Dette giver dig mulighed for at vælge dele af kuglen og slette dem , udfladning nogle af kanterne af kugler og gøre dem lettere at slutte sig sammen . Efter udfladning kanterne , klik på " Vertex " under " Selection" overskrift og flytte toppunkter i kanterne af sfærerne , så de passer til reference billedet . Brug " Vælg og Move Tool " og " Select og Uensartet Scale Tool " i " Selection" menuen for at gøre dette. Husk at kontrollere, at toppunkter passer til både hoved -image og profilbillede for at sikre , at en god 3-D -modellen er gengivet.
    5.

    Deltag figurerne sammen. I " Selection " menuen , vælg " Borders " og vælge de to grænser , du ønsker at slutte sig sammen . Klik på " Bridge" i " Edit Border "-menuen til at bygge bro og slutte figurerne sammen.
    6

    Fortsætte med at opbygge modellen. Brug udvælgelse værktøjer til at tilføje ekstra detalje og form til modellen . Det kan være nyttigt at bruge " Mirror akse " værktøj i " Parametre " menuen for at sikre, at objektet er helt symmetrisk.
    Tilføj farve og tekstur
    7

    Anvend tråd tekstur . Tryk på " M" eller gå til " Material Editor" og tjek " Wire "-boksen i " Shader Basic Parameters " menuen. Dette vil bringe op am billede af en struktureret kugle i preview .
    8

    Skift tekstur indstillinger. I " Material Editor " i menuen, gå til "Extended Parameters " overskrift , hvor du kan ændre tekstur indstillinger. For at ændre tykkelsen af wiren , ændre værdien i "Størrelse" kassen.
    9

    Add farve. Stadig i " Material Editor " i menuen, gå til " Maps " overskrift og vælg "Ingen" til højre for " Diffuse Color "-boksen. Dette vil bringe op " Material /Map Browser " menuen, hvor du kan vælge et farvemønster , " . Checker " for eksempel " Swirl " eller Du kan også ændre farverne og egenskaber af mønstret i " Parametre " i menuen. Når alle ejendomme er blevet valgt , de vil vise i preview skærmen.
    10

    Træk teksturen på færdiglavede objekt skærmen. Dette vil gælde for farve og tekstur indstillinger på wire objekt. Hvis det er nødvendigt , kan wiren objektet blive manipuleret videre ved at tilføje skygger , lys , bølge modifikatorer og bøje modifikatorer fra " Editor " i menuen.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·IntelliCAD Tutorial 
    ·Sådan importeres Stencils i Visio 
    ·Sådan tilsluttes masker i Blender 
    ·Sådan bruges backpropagation Neural Networks 
    ·Hvordan skal tjekkes Wall Heights i Revit 
    ·Sådan fjernes Blips i AutoCAD 
    ·Sådan installeres Rational-værktøjer 
    ·Hvad er Autodesk Moldflow Communicator 
    ·IEEE standarder for software brugere 
    ·Sådan Stop MATLAB i midten af ​​en Run 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan fjernes Backup Batteri fra en Gateway Solo Lapto…
    ·FileMaker Pro 7 Tutorials 
    ·Sådan konfigureres Windows Sharepoint Services søgetj…
    ·Sådan Chat i Kayako 
    ·Sådan formateres JMP i Excel 
    ·Kan jeg copy & paste en adresse i Excel & har det Split…
    ·Hvordan til at komprimere video filer til internettet 
    ·Sådan Konverter MP4 til WVM 
    ·Photoshop Tips Når Landskab er for mørkt 
    ·Hvilken type af fil er en docx 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com