Gør digitale mennesker i gratis billede manipulation program GIMP ved at tegne rektangler og kvadrater , hvis proportioner og relative positioner er tæt på at dem af mennesker. Selv om disse grundlæggende former ikke matcher de tilsvarende kropsdele af et menneske , præcis , når du samler dem, vil du tydeligt se en menneskelig figur . Du kan derefter bruge dette tal til at hjælpe med de proportioner, når tegning andre kropsdele . Du kan også forvandle dine digitale mennesker til malerier ved at udfylde de figurer , der repræsenterer de kropsdele med farven. Instruktioner
1
Klik på " Funktioner" panelikon formet som et rektangel for at køre Rektangulært markeringsværktøj . Træk på lærredet for at tegne et kvadrat markering region omkring en sjettedel af højden af lærredet , nær lærredet top . Denne form repræsenterer brystkassen .
2
Tegn en firkant i samme størrelse som brystkassen pladsen, lige under denne firkant. Det nye torv repræsenterer midsection og bækken .
3
Klik på " Funktioner" panelikon formet som en ellipse for at køre elliptiske markeringsværktøj . Træk musen til at skabe en oval over pladsen , således at den ovale top er en firkantet længde over pladsen. Gør ovale højde omkring 1,5 gange bredden . Denne form repræsenterer hovedet .
4
Tegn en oval lidt til venstre af brysthulen , med samme højde som brystkassen . Gør ovale bredde omkring en fjerdedel sin højde . Denne form udgør den øverste venstre arm.
5.
Tegn en oval strækker sig ned fra overarmen oval til den nederste kant af bækkenet pladsen. Gør denne ovale bredde den samme som af overarmen ovale . Denne form danner den nedre venstre arm .
6
Tegn en oval samme bredde som armen ovaler , der strækker sig fra bunden af den nedre arm ovale til omkring halvdelen af højden af brystkassen firkant . Dette trin skaber den venstre hånd .
7
Brug vejledningen fra de foregående tre trin for at trække den højre arm og hånd.
8
Træk linealen over lærredet ned indtil afstanden mellem hersker og bunden af bækkenet lig afstanden mellem bunden af bækkenet til toppen af hovedet . Denne guideline angiver, hvor fødderne vil gå .
9
Tegn en oval , der strækker sig fra bunden af bækkenet på dens venstre halvdel , at halvvejs ned til fødderne retningslinje . Det er den venstre lår .
10
Tegn en oval fra bunden af låret ovale til lidt over fødderne retningslinje . Dette danner den nedre ben . Tegn en oval strækker sig fra underbenet bund til retningslinje for at skildre den venstre fod , derefter bruge oplysningerne fra det foregående trin , og dette skridt for at skabe den rigtige ben og fod .
< br >