Microsoft skabte XNA udviklingsmiljø for at give programmører til at skabe spil, der kan køre på en række platforme , herunder mobile enheder, der kører Windows Phone , Xbox 360 konsoller og computere , der kører Microsoft Windows. Du kan bruge programmering klasser , der leveres med XNA til at udføre næsten enhver programmering opgave, der er forbundet med udvikling af spil , herunder streaming, som du kan bruge til at føje lyd til et spil. Ting du skal
Visual Studio med XNA installeret
Vis Flere Instruktioner
1
Open Visual Studio og dobbeltklik på den klasse fil, som du ønsker at bruge til at spille en strøm
2
Opret henvisninger til Audioengine , SoundBank og WaveBank klasser
Audioengine sampleEngine ; . .
SoundBank sampleSoundBank ,
WaveBank sampleWaveBank ;
3
Initialiser sampleEngine , sampleSoundBank og sampleWaveBank objekter i den metode, der skal spille den stream : Hej
sampleEngine = new Audioengine ( "fil \\ \\ location.xgs ")
sampleSoundBank = new SoundBank ( sampleEngine , " fil \\ \\ location.xsb ");
sampleWaveBank = new WaveBank ( sampleEngine , " fil \\ \\ location.xsb "); < br >
4
Instantiere en instans af Cue klasse ved hjælp af " GetCue (). " metode til at SoundBank klassen
Cue sampleCue = sampleSoundBank ( "ild ") .
< br > 5
Spil åen ved hjælp af " Play (). " metode til at Cue objektet
sampleCue.Play (); .
6
Gem filen og debug den for at sikre , at det udfører som forventet.