leveringer kan du næsten retexture FSX flyvemaskiner med lakeringer --- repræsenterer forskellige modeller eller flyselskaber uden at skulle bygge en helt ny 3-dimensionel model. Det betyder, at hvis du ønsker at flyve en jet i farverne i dit foretrukne flyselskab , behøver du kun at hente et par megabyte nye tekstur filer. Installation liveries i FSX er et spørgsmål om at flytte disse filer i den rigtige mappe og opdatering flyets konfigurationsfil , en tekst dokument, du kan redigere uden specialværktøj. Instruktioner
1
Uddrag arkivet indeholder bemaling , bør du se en mappe der begynder med "tekstur " og slutter med navnet på den nye bemaling i form " texture.name ". For eksempel kan en livery for den fiktive Oceanic Airlines har en mappe kaldet " texture.oceanic ".
2
Åbn Windows Stifinder , og gå til din Flight Simulator X directory --- som standard , hvis du ikke har valgt en ny, Microsoft installerer FSX til " C : \\ Program Files \\ Microsoft Games \\ Flight Simulator X. " Inde i denne mappe , gå til " SimObjects " og derefter " Airplanes " og derefter flyet bemaling er for. I almindelighed vil de mapper afspejle navnet på flyvemaskinen, med alle de rum konverteret til understregninger , . For eksempel, er Airbus A321 ligger i " Airbus_A321 " directory
3
Flyt " texture.name " mappe , hvor du udpakkede arkivet til flyvemaskinens mappen ved at trække hele biblioteket i vinduet Stifinder ser flyvemaskinens filer. Du skulle nu se en række mapper: "Model ", "panel ", "lyd ", efterfulgt af " Texture ", " texture.2 ", " texture.3 , " og så videre , slutter med den nye struktur mappe.
4
Højreklik på " aircraft.cfg ", ligger i flyet rodmappe og vælg " Åbn med ". Vælg " WordPad " fra listen over anbefalede programmer, og klik derefter på "OK".
5
Rul gennem afsnittene begynder med " [ fltsim.n ] ", hvor "n " er et tal der starter ved 0 og stiger med 1 , hver gang ( [ fltsim.0 ], [ fltsim.1 ], [ fltsim.2 ], og så videre) . At rulle, indtil du finder starten af " [Generelt] " sektionen , . Når du har gjort det , skal du markere teksten i den sidste [ fltsim.n ] blok og kopiere det ved at trykke "Control " og "C " samtidigt < br >
6
Hit "Control " og " V" for at indsætte teksten , og du skal have to identiske kopier af en 18- line tekstblok begynder med " [ fltsim.n ] ", hvor "n " er et nummer og slutter med " description = " efterfulgt af et standardtekst beskrivelse af flyvemaskinen. Ændr "n " til et højere end det nuværende antal , . Hvis den sidste post havde været [ fltsim.5 ] , vil din nye bemaling være [ fltsim.6 ]
7
Ændre teksten efter " ui_variation = " til noget unikt og beskrivende - dette vil være, hvad du klikker på for at vælge flyets bemaling i FSX . For den fiktive Oceanic passagerfly , kan du ændre denne linie til : Hej
ui_variation = " Oceanic Airlines"
8
Erstat teksten efter "tekstur =" med slutter navn texture mappe , og hvis bemaling kom i en mappe kaldet " texture.oceanic ," du ville skrive "tekstur = oceaniske " i aircraft.cfg fil. Dette fortæller FSX hvad mappe for at lede efter den nye bemaling s teksturer i.
9
Gem filen og afslut WordPad. Når du starter Flight Simulator X , vil du være i stand til at vælge din nye bemaling fra " Select Aircraft " vinduet , når " Vis alle variationer " er markeret.