| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> PC spil >> Content
    Sådan oprettes en grafisk bil spil
    Biler kan være sjovt , men den virkelige ting er dyrt og modtagelige for skader . Det er en del af grunden til biler kan lave en rig guldgrube af indhold til videospil, hvor mange former for køretøjer kan skubbes til deres grænse i et fantasy indstilling. Design af et grafisk baseret bil spil ligner designe andre spil , men med en opmærksomme øje mod at genskabe de rette fysik af biler --- chauffører har en intuitiv fornemmelse af, hvordan en bil stopper , starter og drejninger . Hvor tæt en digital bil hits mærket , afhængigt af spillets mål, kan gøre eller bryde den. Ting du skal
    Notesblok
    grafikmotor 3D modellering program
    Code compiler
    Vis Flere Instruktioner
    1

    List alle de funktioner, du ville gerne se i spillet. Bestem hvad målet med spillet vil være , uanset om det er en omfattende realistisk simulering af de faktiske biler , eller om det vil tage friheder med realisme for at skabe en sjov funktion, f.eks utilsigtet køretøj ødelæggelse. Derfra kan du bestemme, om indstillingen vil være off-road, på et spor , eller i gaderne , som biler vil blive medtaget , og hvis man vil omfatte funktioner i tillæg til den faktiske kørsel og racing af biler. Det hjælper at vide om fysik af bilerne , eller eksperimentere for at finde værdier , der arbejder for din ansøgning. Hvis du planlægger at en dag markedsføre dit spil , skal du huske at der kan være intellektuel ejendomsret juridiske spørgsmål i forbindelse med brugen af ​​varemærkebeskyttede eller ophavsretligt beskyttet bilmærke og model navne .
    2

    Oversæt bilen fysik i computer-kode . Virkelige verden hastighed, acceleration og inerti er en medfødt resultat af motorens ydeevne og trækkraft på jorden, men intet kan tages for givet i spil : alt skal tages i betragtning og kodet af programmøren . Repræsentere acceleration med et " if-else "-funktion , hvor "hvis" spilleren trykker på acceleration knappen, vil bilen gradvist få fart ved en defineret værdi pr sekund , indtil den når den indstillede maksimale hastighed. " Else " den hastighed vil bremse ned af en defineret værdi pr sekund plus eller minus den værdi, tildelt jord trækkraft, indtil bilens hastighed går til nul , et stop . Lav dreje betinget på bilen med en hastighed værdi større end nul --- med andre ord bilen skal bevæge sig fremad for at slå , ligesom en rigtig bil .
    3

    Program en mester script , der trækker en grafisk brugergrænseflade på skærmen. Denne grænseflade bør give nyttig feedback til spilleren , såsom hastighed af bilen, ved at kontrollere, at variabels værdi og tegne den som en grafisk repræsenterer antallet på skærmen.
    4

    Model bilerne og racerbaner i din 3D-modellering program , startende med de grundlæggende former og fratrække dem, indtil de er modelleret i realistisk udseende objekter. Gruppe komponenter af objekter i mere komplekse objekter , såsom hjul og kroppen af ​​en bil bliver grupperet for at skabe en hel bil . Animate hjulene til at bevæge sig frem og tilbage i den fulde mulige sving.
    5.

    Importer 3D-modeller til game engine , tildele de relevante kode filer for hvert objekt. Kompiler alle komponenter i en eksekverbar program.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan spiller SimEarth i DOSBox 
    ·Sådan Fix fejl på en computer med Freeware 
    ·Flight Sim Spil til PC 
    ·Hvordan man opbygger en veranda i Sims 2 
    ·Sådan Download Planes til Microsoft Flight Simulator X…
    ·Galactic Civilizations 2 Tutorial 
    ·De bedste steder at få en Topaz i Diablo 2 
    ·Sådan installeres mods til World in Conflict 
    ·Sådan spiller personlige videoer i Sims 2 
    ·Tips til Plant Tycoon 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvad er de vigtigste fordele og ulemper ved en SSO 
    ·Sådan Tælle rækker med tomme celler i et Excel regne…
    ·Sådan får du adgang en makro Run Query 
    ·Sådan bruges en Ghost Boot Disk med Altiris 
    ·Sådan Konverter Video: Drupal Auto Thumbnail Tutorial 
    ·Sådan downloader en bibel Into ProPresenter 
    ·Sådan udskrives en Sikker PDF fil 
    ·Sådan oprettes Symboler for MS Word 
    ·Sådan Gør dit dokument Justified 
    ·Sådan tilføjes brugerdefinerede animationer i PowerPo…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com