| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> PC spil >> Content
    Oblivion Construction Set House Mod Tutorial
    The Elder Scrolls Construction Set inkluderet med PC versionen af ​​Oblivion giver brugerne mulighed for at tilpasse næsten ethvert element af spillet, herunder våben , lokationer, NPC'ere , quests og fjender. Oprettelse af en hus mod giver en god springbræt til mere komplekse ændringer , og også giver dit in- game karakter et sted at opbevare ejendele. Huset kan bruge et helt nyt sted er bygget op fra bunden eller kopiere eksisterende strukturer, der allerede indgår i spillet. Instruktioner
    1

    Åbn Elder Scrolls Construction Set og klik på " File" -menuen. Vælg "Data " fra listen. Dobbelt-klik på " oblivion.esm " for at kontrollere filen og klik på " OK". Dette fortæller systemet , du ønsker at bruge standard Oblivion verden som grundlag for redigering.
    2

    Vent datafiler at indlæse , og klik på knappen "Gem" . Giv dit nye hus mod et navn og gem den til default " glemsel /data " mappe på harddisken . Gem din mod ofte , mens du arbejder på det for at undgå at miste data.
    3

    Rul gennem cellen visningen vinduet for at finde en udvendig placering til dit hus. Udvendige sektioner, eller celler, der refereres med et gitter nummer. Dobbeltklik på én til at undersøge det i render vinduet. Vælg en tom plads eller en eksisterende struktur at genbruge .
    4

    Byg det ydre af huset. Trække objekter fra " Objekter /Statik /Architecture " i objektet vindue ind i render vinduet og trække dem rundt for at opbygge en struktur. De fleste udvendige struktur byggesten bruge " EXT " betegnelse. Hvis du hellere vil kopiere en eksisterende struktur , åbne dets celle visning i render vinduet. Klik og træk for at vælge hele strukturen , og tryk på " Ctl + C " for at kopiere den. Retur mod celle og trykke på " Ctl + V " for at indsætte struktur på en ny placering . Slet eventuelle eksisterende døre.
    5.

    Opret en ny interiør celle til brug som inde i huset. Hvis du vil kopiere layoutet af et eksisterende interiør celle , højreklik på det i cellen visningen vinduet og vælg " Duplicate Cell ". Enkelt klik på den nye celle to gange for at ændre sit navn . Hvis du hellere vil oprette et nyt interiør fra bunden, kopiere et eksisterende interiør celle fremhæve dens indhold og tryk på " Slet".
    6

    Fjern eventuelle eksisterende NPC'ere , døre og beholdere i interiøret . Da disse er dublerede objekter , kan deres tilstedeværelse forårsager konflikter , mens du spiller . Træk elementer fra render vinduet for at ændre eller oprette et interiør . Mange indvendige byggesten bruge " INT " betegnelse.
    7

    Placer en dør fra " WorldObjects /Door " i objektet vindue ind i render vinduet og justere den med strukturen indgang. Dobbeltklik på døren og klik på " Teleport " fanen.
    8

    Sæt et flueben i " Teleport " boksen. I " Cell " drop- down box , skal du vælge den samme udvendige cellen dit hus bruger . I "Reference " drop- down boks , skal du vælge navnet på døren objekt, du netop placerede . Klik på "Vis Teleport Marker Button " for at indlæse dørens destination celle i render vinduet.
    9

    Placer teleport markør ved siden af ​​huset exit , vender udad . Dette fortæller spil, hvor at placere spilleren , når de forlader døren. Gentag døren trin til yderdøren , vælge den indvendige celle som sin teleport destination og placere markøren ved siden af ​​indgangen vender indad . Brug disse trin til at oprette yderligere indgange og udgange for konstruktioner med flere døre.
    10

    Gem mod og afslutte byggeriet sættet. Start Oblivion og klik på "Data Files " på startbilledet . Vælg den nye mod fil og klik på " OK" for at medtage det i spillet .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan skal tjekkes Loot Indstillinger 
    ·Sådan niveau med Cataclysm Leatherworking i World of W…
    ·Hvilke programmer bruges til at lave et MMORPG 
    ·Sådan ændres en RCON Password i Counter- Strike 1.6 
    ·Hvordan at oprette en Xbox XDK 
    ·Hvordan laver Fin Mel i RuneScape 
    ·Sådan fjernes Wild Tangent Games 
    ·Hvordan laver mennesker flyver på din server i Minecra…
    ·Sådan spiller på en anden persons verden på Minecraf…
    ·Sådan Pushback i X -Plane 9 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan man opbygger et Process Flow Chart 
    ·Sådan registreres en Font 
    ·Hvordan til at overføre videoer fra RealPlayer til iTu…
    ·Sådan oprettes en database DAT fil i Notesblok 
    ·Sådan Hold kolonner den samme størrelse i et Excel re…
    ·Hvordan laver hjemmesider med Flash CS5 
    ·Sådan Update A Table hjælp af data fra en anden tabel…
    ·Sådan Reparation Korrupte rar filer 
    ·Sådan modtage en Shoutcast Authorization Svar 
    ·Kan jeg få et Word-dokument, jeg lukkede uden at gemme…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com