| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> PC spil >> Content
    Hvordan man laver en MMORPG spil Gratis Online
    I de tidlige dage af inter- computer netværk , hobbyist programmører skabt spil kaldet Multi- User Dungeons , der tillod et lille antal brugere til at spille sammen i en fælles spil plads. I 1990'erne udvidede kommercielle Game Studios ideen at støtte tusindvis af spillere på en enkelt server i en ny genre kaldet en Massively Multiplayer Online Role Playing Games eller MMORPG . At designe et MMORPG , skal dit fokus være på at skabe en sammenhængende verden, der kan understøtte et stort antal spillere på én gang. Instruktioner
    1

    udtænke en indstilling, der kan indpasses håndtere et stort fællesskab af spillere. Selve spillet plads vil formentlig arbejde ud til et par dusin kvadrat miles . Bryd den samlede verden i adskilte områder og delområder med deres egne vartegn , geografi og baggrundshistorie . Hvert område er en separat niveau , at hver bruger belastninger på sin computer , da hans avatar indtager rummet. Slut de områder med gateways. Dybest set, er disse dele af kortet med en usynlig enhed, der instruerer computeren til at indlæse et nyt niveau, når avatar rører ved det . Skal områderne organiseret i en sejlbar geografi , så spillerne har en følelse af den samlede verden.
    2

    Opret et system for tilpasning til spillerens avatarer. Tillader spillere at definere egenskaber såsom arter , hudfarve , højde , kropsbygning , ansigtstræk og naturlige evner i kategorier som styrke, smidighed og intelligens. Opnå dette ved at tilbyde enten diskrete valgmuligheder eller en glidende skala af ting som hage rager , øje bredde eller næse størrelse.
    3

    Program et system avatar forbedring spilleren stativer op tid og resultater i spillet rummet . Når spillerne niveau op, belønne dem med punkter, som de kan anvende til at forbedre færdigheder såsom nærkontakt kampe, punkt crafting eller magi . Bind dygtighed avancement systemet til den karakter skabelse systemet ved at give bonusser til færdigheder, der relaterer til en avatar native aptitude. For eksempel kan en spiller , der har investeret i en større styrke i løbet af karakter skabelse får større forbedring til håndgemæng kampene færdighed, når han anvender peger på , at dygtighed.
    4

    Definer hvert niveau, der gør op kortet med en anden leg type, såsom en spiller - mod-spiller kampzone eller en no- kamp socialisering zone. Gør play- type for zonen hensigtsmæssigt at geografi --- en velorganiseret by vil ikke være stedet at plukke slagsmål , en knogle -oversået slagmark vil være. Sørg for at afspilleren ved, hvad type zone han er i ved at scripting en kort tekst på skærmen besked om , hvilken type af leg zone.
    5.

    Opret quests for spillere at fuldføre. Gør lav sværhedsgrader quests , såsom rotte jagter , til rådighed for begyndelsen spillere. Benytte vanskeligere quests og kampe til spillere, som de videre i niveau . Sted non -player enheder på kortet , der vil aktivere reglerne i en søgen , når en avatar kontakter dem og opfylder de statistiske kriterier at modtage den. Reward spillere, der gennemfører missioner med niveau avancement, valuta kreditter eller sjældne genstande .
    6

    Installer dedikerede servere til at kommunikere data mellem spillerne . Alle kunst og scripts for spillet er installeret på spillerens computer , og serveren sikrer spillerne se hinanden ved deres respektive opfattede lokationer i realtid . Giv abonnere spillere klientsoftware til at oprette en konto og få adgang til serveren via password .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Kast en god fest på The Sims Life Stories 
    ·Sådan Edit forsendelser i Age of Empires 3: Hjem By 
    ·Revel Roundup Cheats 
    ·Sådan opdaterer WarpFire 
    ·Force Feedback 2 Spil 
    ·Sådan får Master Wand på Roblox 
    ·Den bedste uddannelse Software til Chess til PC 
    ·Vil Wow arbejde på min Asus Eee Laptop 
    ·Problemer med at se tekst i Lottso Deluxe 
    ·Aia Layering Retningslinjer 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Burn DivX til DVD-R 
    ·Sådan Optimer Norton 
    ·Sådan oprettes Bannere i Word 
    ·Sådan Konverter 3DM til DWG 
    ·Er der en rynke Texture i Photoshop 
    ·Sådan formateres en Headshot på Photoshop 
    ·Sådan Put dine egne tegninger Into Photoshop 
    ·Hvordan stopper jeg en sikkerhedskopi , når en compute…
    ·Sådan Transfer Album Art til iTunes 
    ·Autodesk Inventor Tutorial og certificering 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com