| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Photoshop >> Content
    Multiplikationsfaktorer Spil til homeschool
    bruge spil i din homeschool instruktion til at hjælpe dine studerende master- multiplikation koncepter. Når du bruger et spil , det indfører forskellige læring modaliteter og hjælper dit barn at forstå potentielt vanskelige begreber med lethed. Der er mange multiplikation spil, der inkorporerer læring komponenter fra andre fag som fysisk uddannelse og læsning. Flip Up

    Stimulere tænkning og hjælpe et barn at lære multiplikation fakta med spillet Flip Up. Dette spil hjælper den studerende til anmeldelse og mester fakta. At spille, give dit barn et spil kort med jokere fjernet og billedkort . Derefter opdele dækket på midten, så dit barn har den ene halvdel , og du har den anden halvdel. Hvis du er Hjemmeundervisning mere end én elev , så lad dem både leg . Begge spillere vende op i toppen kort på samme tid . De bruger begge kort til at oprette en multiplikation problem , og den første spiller til at løse problemet bliver kortene . For eksempel to og fire, hvis spillerne trække kortene , så den første til at besvare otte vinder. Hvis du spiller mod dit barn, få ham forsøge at besvare multiplikation problemet først . Hvis han ikke svarer korrekt, så du kan give det korrekte svar og indsamle kortene. Dette sikrer, at han mestrer begreberne ved enhver lejlighed , mens du stadig er involveret. Formålet er at være den spiller med flest kort i slutningen af spillet.
    Seeing Double

    Hjælp din student mester hendes to faktum familie med dominobrikker i spil Seeing Double . For at spille dette spil, du har brug for dobbelt dominobrikker . Blot illustrere dit barn, at når du tilføjer den dobbelte domino , er det det samme som at gange antallet med to. For eksempel er en domino der viser 3 +3 det samme som 3x2 . Dette er en glimrende måde at illustrere denne begyndelse multiplikation koncept. For at styrke læring og befæste en forståelse af dette begreb , har hun skrive og løse addition og multiplikation problem. For hvert svar , at hun svarer rigtigt på på sin egen , får hun at holde domino . Hvis du spiller med flere spillere , den studerende med de mest i slutningen vinder . Hvis du spiller med dit barn , du samler domino , hvis hun får et forkert svar , med det formål af spillet forbliver det samme .

    Dots

    Engager din visuelle lærende med multiplikation spil Dots . Dette spil hjælper eleverne visualisere multiplikation begreber og mestre basale fakta . For at spille dette spil, du har brug for en terning og et whiteboard eller et stykke papir. Har dit barn kaste terningen og råber nummeret til dig. Uanset antallet er , tegne store cirkler repræsenterer nummeret . For eksempel, hvis dit barn ruller en tre tegne tre cirkler . Så har dit barn rulle den igen og kalde det nye nummer til dig. Du vil repræsenterer antallet han ruller ved at placere prikker i hver cirkel . For eksempel det, at hvis du har tre cirkler og ruller en seks, sted seks prikker i hver cirkel . Derefter har den studerende tilføje op alle de prikker og skrive det som en multiplikation problem. Hver gang dit barn får et korrekt svar han får et point. Hvis han får et forkert svar , får du et point. Hvis du spiller med flere børn , barnet til at løse korrekt først får det punkt . Det første barn til at nå 15 point vinder . Spil med terninger i stedet for en terning for at rumme elever , der lærer mere komplekse multiplikation problemer. Dette giver dig mulighed for at tilpasse sig til den enkelte studerendes niveau som du spiller.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan bruges Digital Scrapbooking Clip Dekorationer i …
    ·Hvordan man tegner figurer i Photoshop 
    ·Den rigtige måde at konvertere til Black & White i Pho…
    ·Hvordan man laver en video i Photoshop CS3 
    ·Sådan gendannes Fra CTRL- 2 i Photoshop 
    ·Sådan oprettes en T-shirt Design i Adobe Photoshop 7 
    ·Sådan bruges Photoshop til at korrigere Overeksponerin…
    ·Hvordan man laver en 3D kugle med Photoshop Spin Softwa…
    ·Sådan får du en Diamond Effect i Photoshop 
    ·Adobe Photoshop CS3 Online Tutorial 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Brug Skype på Samsung 
    ·Sådan Upload billeder på en computer 
    ·Sådan deaktiverer Norton i Windows 
    ·Tricks på Microsoft PowerPoint 
    ·Sådan installeres Minecraft 
    ·Sådan installeres AutoCAD Express Tools 2002 
    ·Hvordan at tilføje tekst til billeder i Aperture 
    ·Sådan oprettes en Disk Billede af en cd 
    ·Sådan bruges TVU 
    ·Sådan Burn flere videofiler til en DVD Brug Nero 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com