En interaktiv whiteboard består af en stor skærm, der sluttes til en computer . Det kan styres af en finger eller en pen på tavlen overflade. Denne enhed anvendes i en række forskellige indstillinger , fra skoler til bestyrelseslokaler til sports omklædningsrum . Bestyrelsen er ved at blive sluttet til computeren tillader brugeren at fange ting, der er skrevet og endda til at oversætte skråskrift til tekst. Mange af disse bestyrelser er placeret i klasselokaler , hvor interaktive spil kan forbedre lærerig oplevelse. Betal med mønter
Dette spil er spillet ved at klikke og trække mønter fra bakken nederst på skærmen for at et tag ved siden af et stykke legetøj. Ideen er at gøre de mønter på tag tilføje op til prisen på legetøjet. Spillets forskellige niveauer har forskellige betegnelser for mønt. Det første niveau har kun øre , den anden introducerer to cent-mønterne , den tredje, Nickels , og det sidste niveau , dimes
prislister
I dette spil . , er børn bedt om at købe et bestemt antal elementer , samtidig med at det samlede under et vist beløb, over et vist beløb , eller ligefrem et bestemt beløb. De elementer kan opdateres igen og igen for at holde samme mål beløb , men spillet giver spilleren en chance for at nå målet anvendelse af forskellige mængder . For mere avancerede børn , er der elementer, der har ulige dollars og cents for at gøre dem bære tal og tilføje mere end to tal sammen på et tidspunkt .
Power Lines
Dette spil har tilfældige tal i cirkler langs toppen af skærmen. Brættet består af cirkler , der er forbundet på forskellige måder med linjer mellem cirklerne . Ideen med spillet er at få alle de linjer, tilføje op til den højspændingsledning total ved at placere tallene i de kredse . De linjer , der forbinder de kredse skaber rette linjer , der alle skal tilføje op til målet nummer. Dette spil lærer matematik samt problemløsning. Den vanskelige del af spillet kommer, når den ene cirkel sluttes til mere end én linje .
Optælling og Order
For yngre børn , er der matching og sortering spil, der spænder fra at tælle pletter på mariehøns til tælle kronblade på blomster til sortering nummererede snegle i den rigtige rækkefølge. Børnene vil nyde med evnen til at røre bestyrelsen og styre spillet. At tælle pletter på mariehøns , de udvælger fejlen og trække det til bladet med det korrekte antal på det. Arbejde med computere på denne måde , vil hjælpe dem med at udvikle finmotoriske færdigheder, som vil støtte dem resten af deres liv.