3 Opsæt den funktion, skaber app skærmen og opstiller det objekt, der viser din "Hello World" tekst. Følgende funktioner opsætte skærmen , som forbereder app til at vise til brugeren : Hej
@ grænseflade verden: NSObject {} - verden, @ ende
@ implementering Verdensklasse verden { NSLog ( @ " Hello World ! ") return 0 ;} @ ende
på dette tidspunkt , har du kun en gemt " Hello World "-variabel og en skærm, som du bruger til at vise data . Imidlertid er ingen data vises på dette punkt . Den har kun gemmer data til senere brug i din app .
4
Kald "main "-funktionen til at vise koden til brugeren. The Cocoa s "main "-funktionen kører først i enhver applikation. Du bruger funktionen til at oprette det grundlæggende i din app . I dette eksempel bruger du den til at vise indholdet du har oprettet i " verden" -funktionen. Føj følgende kode til kildekoden fil : Hej
int main ( int argc , char * argv []) { id hej ,
hello = [[ Verden Alloc ] init ] [ hej verden ] return 0 ;}
5
Klik på " Project" menupunktet , og vælg " . Nyt projekt " Select "Target " og vælg " . Kakao " Klik " Finish " for at oprette den app og afslutte det for debugging.
6
Klik på" Kør "for at køre projektet i en debugger . Den app kører og viser "Hello World" tekst på dit skrivebord , så du ved, der ikke er fejl i koden .