| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> C /C + + Programming >> Content
    Hvordan man laver et mønster i C + + kode
    Ligesom strikkeopskrifter er programmering mønstre værktøjer til at overlappe godt design. Douglas Schmidt i Vanderbilt University beskriver C + + mønstre som en måde at fange succesfulde løsninger til bestemte programmering problemer , så programmører kan genbruge løsninger senere. Strukturelle mønstre beskriver hvordan man organiserer og forbinde objekter. Adfærdsmønstre fange måder at organisere kode. Creational mønstre rekord metoder til at organisere kode til at oprette software objekter. Disse grupper har yderligere underafdelinger : Factor mønstre , for eksempel, skabe generaliserede software objekter - programkomponenter - snarere end objekter skræddersyet til specifikke problemer. Instruktioner
    1

    Definer formålet med mønster og det problem, du ønsker at løse . Vanderbilt Schmidt anbefaler online, som du definere problemet i generelle vendinger : Succesfulde mønstre har en eksistens uafhængigt af , hvordan brugerne gennemføre dem i specifikke situationer. Mønstre er en god løsning for tilbagevendende problemer snarere end unikke hændelser.
    2

    List de krav , eller kræfter , som vil handle på dit mønster . Hvis du kode software til en bestand - citat tjeneste, for eksempel omfatter de kræfter de mange investorer, kontrol på markedet , som hver især har et andet perspektiv og interesse. En vellykket mønster giver brugbare oplysninger , uanset hvordan de enkelte observatører og deres behov ændrer sig.
    3

    Udarbejd mønstret struktur, en abstrakt , grafisk repræsentation af, hvad du vil have det at gøre. Identificer software objekter for det mønster, at ansætte i opfyldelsen sit mål , hvad hver objekts rolle er , og hvordan de objekter samarbejder sammen
    4

    Identificer de positive og negative konsekvenser af vedtagelsen af ​​din foreslåede mønster. . Hvis dit mønster tillader dig at anvende en succesfuld løsning hurtigt til en hel klasse af tilbagevendende problemer , der er et plus , for eksempel. Den negative kan være, at det er mindre effektivt end løsninger skræddersyet til hver enkelt problem.
    5.

    Skriv koden til at oprette dit mønster . Test det når du er færdig for at sikre, at alt fungerer på den måde , du ønsker.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan debug en Memory Leak i C + + 
    ·Sådan bruges Memcmp Funktion i C + + 
    ·Fakta om Video Game Programming 
    ·Hvordan implementerer jeg Short Time Delay i C 
    ·Sådan Find størrelsen af ​​en char array , som har en…
    ·Forskellen mellem fgetc og getc 
    ·Sådan får du adgang til Screen buffer i C + + 
    ·Sådan udføres Dynamic Memory Allocation i C + + 
    ·Sådan Sortere en generisk liste 
    ·Sådan Lær Pointers i C 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Tilføj , Rediger og slet PHP 
    ·Sådan Konverter Datoer i VBA 
    ·Hvordan man laver et foto Clickable 
    ·Den gennemsnitlige løn for en PHP Developer 
    ·Sådan Konverter GMT til tidszone i PHP 
    ·Sådan Tilføj til include_path 
    ·Sådan Format decimaler Visual Basic 
    ·Sådan oprettes en dekoder 
    ·Hvordan laver Matricer i C + + 
    ·Hvad er Microsoft Visual C + + 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com