Funktion pointers er oftest bruges , når du lægger en dynamisk link library ( DLL) . Når der opremses en DLL funktioner , et program modtager en pointer til den funktion man ønsker at ringe til. At kalde en funktion markøren nødt til først at være typen støbt til en funktion prototype , som beskriver input og output variable. Dette sikrer, at den, der ringer passerer de korrekte typer af variable til den funktion , og at resultatet af funktionen , hvis nogen, også matches til en korrekt variabel type. Ting du skal
Visual Studio 2010
Vis Flere Instruktioner
1
Åbn det projekt løsning i Visual Studio 2010 .
2
Naviger til den linje kode, hvor funktionen pointer er at være typen stemmer.
3
Sørg for, at funktionens prototype for markøren er korrekt. En funktion , der accepterer et heltal som sin eneste argument ville blive defineret som: " typedef void myfunc ( int ), "
4
Opret en ny variabel til at gemme markøren til at være typecast ind , der er defineret . Deres funktion prototype. Hvis funktionen blev kaldt " myfunc ", den variable definition ville være " myfunc myVariableName . "
5
Type kastede funktion pointer ved at gøre ny variabel svarende til den funktion prototype navn indpakket i afrundede parentes fulgte af funktion pointer . Type -casting en funktion pointer til en funktion prototype kaldet " myfunc " ville blive skrevet som: " myVariableName = ( myfunc ) myFunctionPointer ,"
6
Ring markøren ved hjælp af variable var typen støbt til med hensyn til dens funktion prototype.