DBL er en specifik kontrol klasse til alle læssere af ActionScript 3 applikationer, herunder FlashPlayer og AIR . Med DBL , kan du indlæse og styre alle typer af filer , sende en HTTP-anmodning og modtage tilbage uden instantiate noget. Ved hjælp af denne kontrol , er du fri for at tage sig af eventListener eller Sletter eller fjerner . Den DBL styrer cachen, den anvendte hukommelse og en masse mere for at optimere din ansøgning. Du kan bruge denne styring med ActionScript 3 sprog. Dens offentlige metoder omfatter opkald, dræbe og toString . Dens begivenheder inkluderer komplet httpStatus og init . Ting du skal
AS3
Vis Flere Instruktioner
1
Klik på "Start ", " Alle programmer " og " Flash Professional " for at åbne det. Klik på " File" og "Ny " for at oprette en ny Flash-fil .
2
Forbered to billeder i din lokale computer nemlig image1 og image2 . Klik på " Layer1 " i Timeline afsnit. Opret et nyt lag og omdøbe det som " AS3 " . Klik på " Windows" og "Handlinger " for at indtaste "Handlinger -frame " interface
3
Medtag DBL klassen via kode : . Import acs.db.net.DBL , Definer en variabel dblref : Offentlig var dblRef : DBL ;
4
Opret en funktion loadimages at indlæse to billeder : offentlig funktion loadimages { dblRef = DBL.instance , dblRef.call ( ' image1.jpg ', ' indhold ' { færdig: imgHomeComplete } ), DBL.call ( ' image2.jpg ', ' indhold ' , { færdig: imgHomeComplete } );}