. NET Framework giver dig mange værktøjer , der forenkler visse aspekter af programmeringen. For eksempel kan du bruge MemoryStream klassen til at oprette strømme af data, som buffer data. Du kan være nødt til buffer data, når du er usikker hvor meget data skal læses , eller hvor hurtigt data bliver sendt . Bufferen gemmer data i en midlertidig oplagring, som er læsbar , når nødvendigt. Skabe mange typer af MemoryStreams , herunder en, der bruger en bitmap byte array. Hvad du har brug
Computer med Visual Studio 2010 installeret
Vis Flere Instruktioner
1
Open Visual Studio 2010 ved at klikke på programmets ikon . Når det belastninger , skal du vælge "File /New /Project" og klik på "Visual C # /Console Application ". Navngiv projektet hjælp uanset navn, du vil. Et nyt Console Application projekt oprettes , og en kilde kode fil vises i det primære redigeringsvinduet . Kildekoden fil indeholder en klasse definition opkaldt efter projektet
2
Placer følgende erklæring på toppen af kildekoden fil at importere MemoryStream klasse: . Hjælp System.IO ;
< br >
3
Find " Main" metoden i kildekoden fil. Der er kun én metode i klassen definition , så det skal være nemt at finde . Denne metode er udgangspunktet for dit program. Umiddelbart efter "Main" metoden er en kode blok , som er symboliseret ved to krøllede parenteser . Placer koden fra de følgende trin inde i dette kodeblokken
4
Opret en ny byte array med navnet " bitmap " ved at skrive følgende erklæring: . Byte [ ] bitmap = new byte [ ] { 0 };
5
Opret en ny " MemoryStream " objekt ved hjælp af " bitmap " byte array som dette: MemoryStream stream = new MemoryStream (bitmap ),
6
Kompiler dit program ved trykke på den grønne "Play" knappen fra Visual Studio værktøjslinjen. Programmet kompilerer uden fejl , der viser dig , at du bruger " MemoryStream ", og byte array korrekt .