| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Hvordan programmører bruger klasse attributter og metoder i Computer Programming at løse problemer
    ? Når programmører nærmer sig opgaven med at udvikle en computing program, kan de vælge at bruge et paradigme som objektorienteret programmering, på et sprog, som Java. I et objektorienteret program , deler programmører problemløsning opgaver mellem en gruppe af objekter , hver med en veldefineret sæt af ansvarsområder . Den opførsel af et objekt er defineret ved sin klasse erklæring. Inden for denne erklæring , skitsere programmører attributter og metoder hvert objekt af klassen vil udstille . Ansvar

    objektorienteret applikationer involvere en gruppe af objekter arbejder sammen med hinanden for at levere den nødvendige funktionalitet. For eksempel, i en ansøgning til styring medarbejderposter kan en klasse ved navn " Medarbejder " modellere detaljerne i en enkelt medarbejder i en organisation. Klassen erklæring for Employee ville angive klassen attributter som variabler og klassen adfærd som metoder. Anden kode i programmet ville så være i stand til at skabe og udnytte objekter af Medarbejder -klasse , bidrager til at levere nogle af programmets funktionalitet.
    Information

    Class attributter model dataelementer . Data er en centralt aspekt af de fleste klasser i en objektorienteret program. For eksempel kunne Medarbejder klassen bruge variabler til at gemme oplysninger om en enkelt medarbejder , som i det følgende prøve Java-kode : String fornavn = " Mary " String efternavn = " Jones "

    Disse klasse attributter kaldes instansvariabler om hver instans af klassen har sin egen kopi af dem. Ved at bruge klasse attributter på denne måde , kan programmører skabe generiske objekter, der kan skræddersys til specifikke data , men samtidig give konsekvente adfærd , uanset om detaljerne i disse data i hvert enkelt tilfælde.
    indkapsling

    Enhver ansøgning udviklingsprojekt præsenterer en række problemløsning opgaver. Med objektorienteret programmering, er udviklerne i stand til at opdele disse opgaver i diskrete enheder. Ofte hold af programmører arbejder på applikationer , med individuelle programmører og mindre teams arbejder på separate dele af koden . Objektorienteret programmering er delvis designet til at lette denne praksis. Indkapsling er et af de mest nyttige aspekter af objektorienteret programmering, fordi det giver programmører til at fokusere på forskellige aspekter af en ansøgning , samtidig med at brugen af ​​andre elementer uden at skulle forstå deres gennemførelsesdetaljer .
    Interfaces

    Det grundlæggende princip , der tillader objektorienteret programmering til at arbejde , er, at hver kode element har en grænseflade, der er veldefineret . Det betyder, at hver klasse er defineret og dokumenteret på en måde, der lader programmører bruger det uden at blive involveret i de interne detaljer. Dette er, hvad giver udviklere til at bruge kode objekter, der er gennemført af andre udviklere til at løse deres egne problemer. Valg meningsfulde navne klasse attributter og metoder hjælper denne proces.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Valider CSS Pages 
    ·Hvordan man kan forbedre læsbarheden af ​​COBOL 
    ·Hvordan man skriver en pseudokode til at beregne Square…
    ·Sådan Rediger og sortere Pakket Decimal i Mainframe 
    ·Sådan får du adgang ActiveX Controls 
    ·Hvordan man skriver en Fortran Program 
    ·Forskelle mellem Byte Array Vs. String 
    ·Sådan Find tidskompleksitet i C + + 
    ·Hvordan programmører bruger klasse attributter og meto…
    ·Sådan ændre rækkefølgen af ​​DataGrid kolonner 
      Anbefalede Artikler
    ·Fjernelse af en lodret Scrollbar i JavaScript 
    ·Hvordan man tegner en fem punkt stjerne Brug Python Lan…
    ·Sådan oprettes UML Fra Java-kode 
    ·Specs og Animation Ejendomme til CSS3 
    ·Sådan Gør Statiske Flyder i Java 
    ·Hvordan til at tegne linjer i Visual C + + 
    ·Sådan Lær FoxPro Online 
    ·Sådan Konverter en ANSI til en HEX 
    ·Sådan oprettes flere formularer i VB 
    ·Sådan fjernes en liste indtastning i Matlab 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com