| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Forskelle mellem de strukturer og Klasser
    De fleste programmører ved, at et edb-program indeholder intet mere end data og instruktioner til at manipulere data. Dit mål , som programmør , er at repræsentere data på den mest effektive og let struktur muligt. Begge "klasser" og "strukturer " giver dig mulighed for at repræsentere forskellige typer af data. Mange sprog har begge klasser og strukturer , herunder C + + , C # , Java og Visual Basic. (Nogle sprog henviser til en struktur som en " struct . ") Du kan instantiere begge klasser og strukturer i den konventionelle måde og få adgang til medlemmerne af begge bruge dot- point notation, men forskellene mellem de to datatyper opveje disse få ligheder . Formål

    Klasser danner grundlaget for de fleste moderne objektorienterede sprog, og give mulighed for endeløse manipulation. Når du bruger en klasse til at repræsentere dine data , har du den fulde effekt af et objekt -orienteret programmeringssprog til din rådighed. Lav en klasse din standard datatype og bruge den, når du ikke er sikker , hvilken værdi typen fungerer bedst. Brug en struktur , derimod . Kun, når du har brug for at manipulere et sæt række ikke- reference- typen værdier som en enhed Programmører bruger typisk strukturer til at repræsentere geometriske objekter , pointlister og andre forholdsvis enkel information.
    Underliggende Type

    En struktur er en værdi typen , mens en klasse er en reference type. Værdi typer repræsentere tal og tekst , og findes kun i stakken . Det betyder, at når du kopierer en struktur , du opretter et helt nyt element i hukommelsen. Ændringer af det nye objekt , påvirker ikke det oprindelige objekt . Referencetyper derimod findes både på stakken og bunke . Når du kopierer en klasse , er du virkelig kun kopiere henvisningen adresse til en hukommelsesplacering på bunke . Så når du ændrer en kopi af et objekt , skal du også ændre alle kopier i hukommelsen.
    Destruktorer

    Afhængigt af sproget , du bruger , kan du kan ofte bruger destruktionsfunktioner med klassen objekter. I C + +, samt i ADO.Net programmering, destruktionsfunktioner tillader dig at sørge for, at processoren ødelægger hukommelse intensive objekter , så snart de ikke længere er nødvendige. Men mange programmeringssprog såsom C # , ikke tillade dig at bruge destruktionsfunktioner med en struktur. I stedet affaldsindsamling objektet afhænder strukturer automatisk.
    Arv

    som reference typer, kan klasser arver fra andre klasser . Det betyder, at du kan skabe en " dreng" klasse, der arver alle objekter og egenskaber fra en "person" klassen. Til gengæld kan den person klassen arve medlemmer af " væsen " klassen. Konstruktioner , derimod, kan ikke arve fra andre strukturer. Derfor er de i sagens natur forseglet.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan læser man en MOV i Matlab 
    ·Sådan Transfer en String Fra et Tekstboks til et DataG…
    ·UML-diagrammer Forklaret 
    ·Sådan geninstalleres Rtl100.Bpl 
    ·Hvordan man laver en nedtælling i ActionScript 
    ·Fejlregistrering & Korrektion Metoder 
    ·WSH Object Metoder 
    ·Hvordan laver jeg en racerbil spil på Flash 8 
    ·Forskellen mellem komponentbaseret udvikling og service…
    ·Sådan Put en variabel i stinavnet i Matlab 
      Anbefalede Artikler
    ·CByte Function 
    ·Hvordan laver Animerede Widgets 
    ·Hvordan til at fange alle DataGrid Arrangementer 
    ·Hvad er SEI CMMI 
    ·Sådan ændres skrifttype i Access VBA 
    ·Sådan kompilere programmer på MS Access 2007 
    ·En Java 3D API Tutorial 
    ·Sådan oprettes Web Service på en lokal vært maskine …
    ·Hvad sprog er Python Interpreter kodet i 
    ·Sådan Skjul Kontrolkassen VB 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com