WebOS er en Linux -baseret operativsystem skabt af Palm (og for nylig overtaget af Hewlett- Packard) til mobile enheder. I WebOS , bygge applikationer ( apps) en brugergrænseflade ved at kombinere widgets. En application programming interface kaldet Mojo instantiates , forvalter og ødelægger disse widgets som anvist af apps. Især består en forekomst af Spinner widget af en cirkel , der kan indikere - ved spinning - at en app gør arbejdet ellers ikke vises til brugeren . Du kan nemt medtage Spinner widgets i dine WebOS apps. Instruktioner
1
Anker den Spinner i HTML-koden til at angive, hvor Spinner vises. Denne prøve kode opnår at : Hej
2 < p > Instantiere Spinner ved at oprette den widget , mens angiver dets ønskede egenskaber. For eksempel i JavaScript , skriv : Hej
var mySpinner = widget ({
' attributter ': {
' fps «: 20
},
' model ': {
' spinning ' : true
}
} ),
Dette vil skabe widget med en refresh rate på 20 frames per sekund og spinding første gang gengives. Den " spinning " attribut er obligatorisk på instantiering tid " fps " er valgfrit , og så er andre attributter , der er angivet i " attributter " tabellen på " Spinner " webside
3
. Gør Spinner vises i lærredet ved at starte widget. For eksempel, i JavaScript skrive : Hej
mySpinner.execute (sand) ,