| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Tutorial for Programmering Java API Sound
    Java er et programmeringssprog , der anvendes i business-applikationer , spil og hjælpeprogrammer. Det kører på en platform kaldet Java Virtual Machine (JVM ) . Java er fuldt kompatibel og interoperabel med andre programmeringssprog , såsom PHP og ASP.Net . Denne applikation har mange unikke API'er ( Application Programming Interface ), som styrer nogle af dets vigtigste bestanddele , herunder lyd. Instruktioner
    1

    Kør koden nedenfor til at indhente oplysninger om din Java Sound API mixer : Hej

    statisk Mixer.Info [ ] getMixerInfo ()

    Når systemet finder det, er detaljerede oplysninger såsom navn , version, sælger og beskrivelse returneres.

    Når en passende mixer opdages , Java ansøgning program aktiverer

    efter " AudioSystem " metode til at hente den identificerede mixer : Hej

    statisk Mixer getMixer ( Mixer.Info info)
    2

    Udfør følgende kode for at aktivere " AudioSystem "-metoden. Det er forskelligt fra Mixer.Info fordi den bruges som et argument for at gemme informationer på linjen klassen bliver efterspurgt : Hej

    statisk linje getline ( Line.Info info)

    Siden Line. Info er en abstrakt klasse , skal du bruge en af ​​dens underklasser at gøre det til at fungere . Som vist nedenfor, Dataline anvendes til at opnå et specifikt mål linje til din audioanvendelse : Hej

    TargetDataLine linje

    DataLine.Info info = new DataLine.Info ( TargetDataLine.class ,

    format ) //formatet er et AudioFormat objekt

    if) {

    //Håndter fejlen

    . } < ( AudioSystem.isLineSupported (info !) br >

    //Hent og åbn linjen.

    kapitel 3 Adgang Audio System Resources 29

    try {

    linje = ( TargetDataLine ) AudioSystem.getLine (info ),

    line.open (format ) .

    } catch ( LineUnavailableException ex ) {

    //Håndter fejlen

    //.. .

    }
    3

    Påfør følgende kode for at få en port til din mikrofon eller andre eksterne enheder : Hej

    if ( AudioSystem.isLineSupported (Port . Info.MICROPHONE )) {

    try {

    linje = (Port ) AudioSystem.getLine (

    Port.Info.MICROPHONE )

    }

    }

    metoden " isLineSupported " er betinget, og det anvendes til det ene formål at afgøre, om din mixer har en linje , der er udpeget for en sådan enhed type.
    < br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Gør din egen computer Dice Game 
    ·Sådan Test , om en Character er et nummer eller Ikke J…
    ·Sådan udføres en Record Søg i en Java Application 
    ·Hvordan man staver et nummer i Java 
    ·Sådan Konverter AWT til Swing 
    ·Hvad er NetBeans Development 
    ·Tegning Værktøjer til Java 
    ·Sådan Send en Int via et netværk i Java 
    ·Sådan tilføjes polynomier i Java 
    ·De statiske metoder i Java Underklasse 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Parse en HTML-fil med Ruby 
    ·HashMap : Sådan fjerner årsagen til en Memory Leak 
    ·Sådan Put en Favicon på faner i VB 
    ·Sådan får du størrelsen på en fil på Python 
    ·Hvordan man opbygger PHP Websites 
    ·Sådan Ignorer Spaces Når du bruger længde C + + 
    ·Sådan eksporteres GridView til Excel på VB.NET 
    ·Sådan Limit Logins i Python kode 
    ·Sådan bruges OracleDataAdapter at opdatere en Datasour…
    ·iPhone Udvikling Komponenter 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com