| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Abstrakt klasse Vs. Grænseflade i Java
    Ifølge TIOBE indekset er Java den nr. 1 placering programmeringssprog i verden på det tidspunkt denne artikel publikation . Det er almindeligt anvendt , kraftfuld og forholdsvis let at lære. Det har en enorm økosystem drevet af et enormt antal af udviklere og en bred vifte af tilgængelige værktøjer. Java er objektorienteret og giver mange objektorienterede værktøjer til forskellige slags problemer. Abstrakte klasser og grænseflader er to vigtige redskaber i Javas værktøjskasse. Objektorienteret programmering

    objektorienteret programmering er den dominerende programmerings paradigme. I stedet for at se programmering som at oprette en liste over instruktioner til computere til at udføre , skal du oprette OOP programmører medlemmer --- disse kaldes "objekter" --- af et digitalt samfund , som de derefter orkestrere at gøre, hvad de vil. Dette opnås ved at sende beskeder til objekter. Objekterne derefter reagere på disse meddelelser. Programmører bruge disse objekter og deres svar til at skabe software .
    Klasser

    Klasser er en afgørende del af objektorienteret programmering. OOP programmører definerer de objekter , de bruger ved at skabe klasser, og definere, hvordan de klasser af objektet opfører sig. Klasser er en særlig form for objekt, hvis job det er at instantiere objekter med den definerede adfærd. Klasser kan også arve fra andre klasser eller kopiere deres adfærd.

    Interfaces

    Interfaces er en særlig form for klasse. Grænseflader fungere som en skabelon for andre klasser . De erklærer den adfærd, arver klasser skal definere . De kan dog ikke iværksætte enhver adfærd. Det eneste formål med en grænseflade er at definere hvilken adfærd en arve klasse skal udstille . Interfaces er nyttige for at håndhæve en ensartet grænseflade for lignende objekter. Interfaces kan kun arves fra , . At de ikke kan bruges til at oprette objekter
    abstrakte klasser

    abstrakte klasser ligner grænseflader , kan dog abstrakte klasser også gennemføre den opførsel underklasser . Abstrakte klasser kan bruges som grænseflader i situationer, hvor underklasser har fælles adfærd. Abstrakte klasser er nyttige i software som applikation rammer , hvor udviklerne har brug for nogle standard funktioner fra underklasser , de definerer. Abstrakte klasser kan kun arvet fra . De kan ikke bruges til at oprette objekter.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man opbygger en beslutning træet i Java Open S…
    ·Hvordan man omdirigerer til en ny webadresse i Servlet 
    ·Sådan Formatér en HashMap i Java 
    ·Sådan tilsluttes Rammer Brug NetBeans 
    ·Sådan tilføjes en server overslag Eclipse 
    ·Hvordan opretter jeg en JTable med flere kolonneoverskr…
    ·PHP Vs . Java Skalerbarhed 
    ·Sådan Løse en Java Language Out of Memory Error 
    ·Sådan Læs et Word dokument med Java 
    ·Funktion Display i Java 
      Anbefalede Artikler
    ·Tutorial om hvordan man skriver Java Applets 
    ·Sådan fjernes en Array Variabel i Perl 
    ·Sådan Upload store filer ved hjælp af PHP 
    ·Sådan Launch Perl Fra SSH 
    ·Sådan gør Eclipse Console Output Buffer Bigger 
    ·Hvordan at justere tekst i en Visual Basic Combo Box 
    ·Sådan Indsæt værdien af ​​en variabel ind i en Strin…
    ·Sådan Find summen af ​​et Tuple i Python 
    ·Hvordan man kompilerer i Java 
    ·Sådan skal du tage Input i en løkke i Java 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com