| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan Drop en Mesh bløde krop i Maya
    Maya er en 3 -D modellering og animation program, der giver 3-D kunstnere til at skabe komplekse scener og fuldt animerede figurer . Maya hjælpemidler kunstnere i denne henseende ved at give bløde krop mesh skabelse . Disse masker giver hvert top punkt af modellen at bevæge sig uafhængigt , som om det var et separat partikel , muliggør skabelsen af ​​bølge effekter , klud draperinger og andre komplekse animationseffekter . Bløde krop masker kan endda kopiere effekter såsom tyngdekraften , der giver mulighed for realistiske drop effekter i animationer uden timers arbejde , de ville tage for at skabe ved hånden. Instruktioner
    1

    Start Maya software og åbne den gemte scene, som indeholder den model, du vil konvertere til en blød krop mesh. Hvis du ikke har en oprettet model , bruge standard blank scene for at oprette en ny model ved hjælp af polygoner , opdelt overflader eller NURBS , ikke- ensartet rationel B -spline , modelværktøjer .
    2

    Brug "Flyt " værktøj til at placere modellen på det punkt , du ønsker det at falde fra . Hvis det begynder at falde fra oven på et andet objekt i scenen, position masken på toppen af ​​det objekt uden skærer eller overlapper hinanden, da overlappende masker kan forårsage animation problemer.
    3

    Opret et fly eller et andet objekt i bunden af scenen , hvis du ikke har modelleret et gulv for bløde krop maske at falde til . Mens dette ikke behøver at være en egentlig "gulv " for den scene , skal det være stort nok til at indeholde den bløde krop mesh og forhindre det i at fortsætte med at falde på ubestemt tid.
    4

    Brug " Select " , pilmarkøren og klik på " gulvet " af scenen for at vælge det. Vælg "Opret Active stift legeme " fra Soft /Rigid Bodies menu og anvende standardindstillingerne. Dette forvandler "gulvet " af scenen i et stift legeme mesh stand til at standse bevægelsen af ​​faldet mesh. Hvis din bløde krop mesh starter scene oven på et andet objekt, konvertere denne genstand i et aktivt stift legeme mesh så godt.
    5.

    Vælg det objekt , du ønsker at tabe og konvertere det til en blød krop mesh ved at vælge "Opret bløde krop " fra Soft /Rigid Bodies menu og anvende standardindstillingerne. Masken vil blive konverteret til en blød krop mesh, med hvert hjørne point i stand til uafhængig bevægelse .
    6

    Åbn Felter menuen og vælg " Gravity " valgmulighed. Dette skaber en tyngdekraft objekt i den scene . Brug standardindstillingerne under objekt skabelse , så du kan justere indstillingerne bagefter at generere den præcise effekt , du ønsker.
    7.

    Klik på " Play" knappen i nederste højre hjørne af Maya vinduet for at se scenen med sine aktuelle indstillinger. Stop scene , og klik på tyngdekraften objektet for at markere det, justere indstillingerne i "Indstillinger " panel i højre side af skærmen baseret på, hvor godt din bløde krop objekt reageret på det
    8 < . p> Fortsæt afspilning af scenen og justere scenen tyngdekraft indtil dine bløde krop objekt dråber og påvirkninger på præcis den måde, du ønsker for din animation.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man laver en Diagonal 8 - Bit Sprite 
    ·Sådan Gør Flash Animationer Online 
    ·Sådan copy & paste Frames i Flash CS3 
    ·3-D Studio Max 8 Tekst Tutorials 
    ·Sådan gør du: Animerede Flames der vokser 
    ·Sådan kopieres og Paste Keyframe sekvenser i Flash 
    ·Hvordan til at øge Penselstørrelse i CS4 Flash 
    ·Adobe Flash CS3 Tutorials 
    ·Sådan kopieres Adobe Flash Pictures Med Print Screen 
    ·Autodesk 3ds Tutorials 
      Anbefalede Artikler
    ·SQL Express Specs 
    ·Hvordan at slippe af annoncer på en Adobe PDF 
    ·Sådan får Windows Media Player til at spille ASX file…
    ·Hvordan kan jeg optage lydspor ved hjælp af min comput…
    ·Sådan Beregn Sales Afvigelse i Excel 2007 
    ·Sådan bruges RAR Password Recovery 
    ·Sådan Brænd et ISO- billede ved hjælp af Nero 
    ·Sådan oprettes en txt-fil 
    ·Sådan opdaterer Ad- Aware SE 
    ·Sådan fjernes Hvæsende i Sound Forge 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com