| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Loop -funktioner i Flash AS3
    ActionScript 3.0 giver udviklere mulighed for at implementere komplekse strømme af animation i Flash-applikationer og film. Loops er blandt de mest nyttige og fælles strukturer i AS3 scripts . Loop funktioner kan du gentage gennem datastrukturer og foretage gentagne behandling uden at skulle gentage linjer kode. AS3 tilbyder en række sløjfer , som hver især er egnet til en anden type opgave . For Loop

    "for" loop udfører gentagne behandling ved hjælp af en tæller variabel og en betingelse. Følgende kodeeksempel viser en grundlæggende "for" loop : var counter : int , for ( counter = 0; counter < 10; counter + +) { trace ( "Løkke :" + counter) ;}

    denne løkke vil output numeriske værdier fra nul til ni . Når koden ind i løkken tællervariablen sat til nul . Hver gang løkken gentages , kontrollerer programmet tællervariablen . Hvis variablen er stadig mindre end ti , indholdet af løkken udfører , så tælleren variablen øges , tilføjer en værdi af en til det . Den betingede test udføres derefter igen for at kontrollere værdien af tælleren . Når værdien når op på 10 , forarbejdning bevæger sig forbi løkken.
    For In Loop

    " i " loop tillader programmer at gentage gennem datastrukturer såsom arrays . Følgende kode viser : var fruitCollection : Array = [" apple ", " banan " , "orange ", " melon "] , for (var frugt : String i fruitCollection ) { trace ( " Frugt: " + frugt + " = " + fruitCollection [ frugt ] );}

    Denne kode vil udsende hvert element i array i sving . Der er ikke behov for at oprette et betinget test kontrollere længden af ​​array og tælleren værdi som AS3 automatisk stopper, når array strukturen er opbrugt.
    For Each In Loop < br >

    " for hver " loop også gennemløber samlinger , men snarere end at bruge indeksværdier som henvisninger til positioner inden datastrukturer såsom arrays , den henter elementet værdier selv. Følgende kodeeksempel viser : var fruitCollection : Array = [" apple ", " banan " , "orange ", " melon "] , for hver (var fruitString i fruitCollection ) { trace ( " Frugt: " + fruitString ) . }
    p Der er ingen grund til at bruge indeksværdi inde i dette loop, som " for hver" sløjfe automatisk den element ved hver position i strukturen
    < br > mens loop

    ", mens " loop tillader dig at udføre behandlingen , mens nogle betingelsen forbliver sandt. Ligesom "for" loop bruger ", mens " loop en betinget test , som følger : var tæller : int = 0 , mens ( counter < 10 ) { trace ( "Løkke : " + counter ) counter + + ; }

    Denne løkke har samme effekt som eksempel "for" loop, men en anden implementering. Tælleren initialiseres til nul, inden løkken begynder , så den betingede test bestemmer, om sløjfen indholdet udfører hver gang . Koden inde i loop stigninger tælleren, som den sidste linje i behandling .
    Do While Loop

    " gøre, mens " loop svarer til ", mens " , løkke , men tillader programmører at sikre sløjfen indholdet udfører mindst én gang . Følgende kodeeksempel viser : var counter : int = 10; do { trace ( "Løkke :" + counter ) counter + + ;} mens ( counter < 10),
    p Hvis denne handling bruges et " mens " loop, ville indholdet aldrig udføre som den tilstand ville vende tilbage falsk , selv på den første iteration . Denne løkke vil køre én gang, så vil kun fortsætte, hvis testen returnerer sandt, hvilket det vil ikke i dette tilfælde.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan installeres Flash Player 10 ActiveX 
    ·Hvorfor vil ikke min Macromedia Flash Player Installer 
    ·Sådan Konverter en JPG til et filmklip i Flash CS4 
    ·Macromedia Flash Features 
    ·Sådan oprettes en Scrollbar i Flash 
    ·Hvordan man opbygger en MP3-afspiller i AS3 
    ·Hvordan jeg tilføje lyd til en FLV i Flash 8 
    ·Introduktion til Autodesk Maya 
    ·Sådan installere Flash Player 9 på en Mac 
    ·Sådan bruges 3D Studio Max 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan du ændrer Lineal Marks i Illustrator 
    ·ParetoLogic File Recovery 
    ·Sådan at tvinge videoer til Arbejde i Windows Media Ce…
    ·Hvordan kan jeg kopiere en video-dvd Brug Nero 
    ·Sådan oprettes et felt, der automatisk genererer Tal i…
    ·Sådan sikkerhedskopieres Quicken Kategorier og regnska…
    ·Sådan Put et billede på en indtastet note Med en Comp…
    ·Adobe Encore Vs. Premiere 
    ·Sådan får du vist værktøjslinjen i Word 2007 
    ·Sådan Konverter en PDF-dokument Tilbage til et Word- d…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com