| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Flash 8 Looping funktioner
    Flash 8 bruger ActionScript 2.0 -kode til programmering funktioner. Ved hjælp af ActionScript loops, kan du oprette Flash-applikationer og film med iterativ forarbejdning. Dette kan være anvendelig til mange formål , såsom looping animationer et bestemt antal gange eller læsning gennem en datastruktur til at behandle dets indhold. Loops er blandt de vigtigste kontrolstrukturer i ethvert programmeringssprog . Loop strukturer i ActionScript 2.0 har standard syntaks med "for" loops og " mens" loops de vigtigste muligheder . For Loop Med Betingelse

    løkker kan definere iterative processer ved hjælp af en tæller variabel og en betingelse. Følgende eksempel ActionScript 2.0 -kode demonstrerer : var a , for (a = 0; a < 10; a + +) { trace ( a );}

    Når udførelsen først kommer ind i løkken , er tællervariablen sat til nul . Den betingede test angivet som det andet punkt i sløjfen åbning linje, så udfører . Liget af sløjfen vil kun udføres når tællervariablen er stadig mindre end 10 . Hver gang kroppen af løkken udfører , den skriver tælleren værdi ud, så intervaller det , som specificeret af det tredje punkt i loop introduktion. Liget af sløjfen kan indeholde flere linjer af behandlingen , dette eksempel er kun til demonstration. Denne løkke vil gentage 10 gange.
    Mens Løkke Med Betingelse

    sløjfer kan implementere iterative funktioner ved hjælp af lidt anderledes behandling end med for-løkker . Følgende eksempel ActionScript demonstrerer : var b = 0 , mens ( b < 10 ) { trace ( b ) b + + ;}

    Denne løkke bruger også en tæller variabel, der tager del i den betingede test afgøre, om løkkekroppen udfører . Koden initialiserer tælleren til nul , før løkken starter . Når udførelsen når løkken er den betingede test udføres. Det løkkekroppen vil kun udføre mens tælleren er mindre end 10 . Sløjfen udskriver tælleren værdi og trin det på hver iteration .
    Infinite For Loop

    Snarere end at diktere det antal gange en løkke vil køre som en del af den oprindelige loop erklæring, kan ActionScript funktioner skabe uendelige løkker . Inde i en uendelig løkke , skal koden eksplicit pause på et tidspunkt eller det script kan gå ned . Følgende kodeeksempel viser : var c = 0; for (; ;) {if ( c> = 10) break; else { trace ( c ) c + +; }}

    Denne kode initialiserer disken, inden loop, så løkken kroppen begynder at udføre det samme, da der ikke er nogen betingelser på det. Inde i løkken , bærer koden ud en betingelse. Hvis tælleren har nået en værdi på 10 , udføres løkken forlades eksplicit. Ellers tæller værdi output forøges derefter , så løkken begynder igen.
    Infinite Mens Loop

    sløjfer i ActionScript kan også bruge uendelige strukturer. Følgende kodeeksempel viser : var d = 0 , mens (sand) {if ( d > = 10) break; else { trace ( d ) d + +; }}

    Liget af den uendelige , mens løkken bærer de samme trin som det uendelige for løkke , strømmen af ​​udførelsen i virkeligheden er den samme for begge . Hvis du opretter uendelige løkker i din Flash scripts, sørg for at have tilføjet en pause erklæring på et tidspunkt , ellers dine loops vil aldrig forlade .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan ændres Wireframe farve til sort i Maya 
    ·Sådan fjernes Flash.ocx 
    ·Hvordan man laver en Transparent film Med Swish Max 
    ·Sådan justeres Canvas Size med en blyant Animation Sof…
    ·Hvordan man laver en 3D roterende tekst i Flash CS5 
    ·Sådan bruges 3D Studio Max 
    ·Sådan downloader Car Animation Software 
    ·Karriere i Computer Animation 
    ·Hvordan man gør Graffiti på Microsoft Paint med trin-…
    ·Sådan Stop Motion Animation Software 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan man laver en Mini Clip Brug Movie Klip 
    ·Hvordan til at øge FPS i WoW 
    ·Hvad er Adobe Reader 9.0 
    ·Sådan Flyt iTunes via et netværk 
    ·Sådan Gør Headshots på Photoshop 
    ·SQL Server Performance Monitoring Tools 
    ·Hvordan at adskille en fil i dele 
    ·Hvordan kan jeg lave billeder om til malerier ved hjæl…
    ·Typer af Tekstbehandlingsprogrammer for Learning 
    ·Sådan Flet tabelceller i Microsoft Word 2003 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com