Du har sikkert spillet en videospil eller set en computer genereret film, og tænkte på dig selv , hvordan virkelighedstro animerede avatarer ser . Sådanne animationer er skabt ved hjælp af computerprogrammer , og modelleret til at vise de kvaliteter af virkelige mennesker . Professionelle programmer som 3ds Max kan du modellere din egen animerede gengivelser af mennesker, og importere dem til grafik motorer til film eller spilproduktion . 3ds Max er til rådighed for en gratis prøveperiode. Ting du skal
3ds Max
Vis Flere Instruktioner
1
Open 3DS Max og indlæse character.max fil i "\\ Mods \\ Eksempler \\ Eksempel Aktiver \\ objekter \\ tegn \\ human_male . "hit" Display " i kommandoen panelet og vælg" Mesh . "Vælg" Skjul Selected "," Unhide By Name " og skjule den anden linje ," Bip01 Pelvis Phys ".
2
Vælg " Bip 01 "og" Vis igen "det. Åbn "Kategori" og deaktivere " Geometri og Hjælpere " udvælgelse .
3
Åbn kommando panelet og vælg " Motion ". Tryk på og hold CTRL nede for at vælge flere mål og vælg begge fødder animerede karakter. Flyt markøren til viewport , skal du højreklikke og vælge "Set Plantet Key " efterfulgt af " Time Configuration ". Sæt rammens sluttidspunkt til " 20 ".
4
Vælg " Bip01 Pelvis " og udvide Key Info sektion med "Set Key " knappen. Åbn " Track Selection" og vælg "Body Vertical ". Brug shift vælge at gribe den mangefarvede centrale ramme og trække det til frame 20 , så tag fat i tidslinjen og trække det at indramme 10. .
5
Indstil en ny nøgle i Z -aksen ved hjælp af Set Key knappen. Åbn Command panelet og vælg " Utilities ". Hit " Play Animation " for at se din animerede person, modelleret i 3D. KAYAK