Adobe After Effects er et grafisk bearbejdning værktøj, der giver brugerne mulighed for at skabe visuelt imponerende videoer og animationer. Brugere kan oprette loop effekter til at gentage bevægelser , der giver karakterer fortsætter bevægelse og animation. Dette er nyttigt , hvis du ønsker et tegn eller grafik til stadighed udføre en handling , såsom at gå eller løbe . Sådan opretter du en tur cyklus i After Effects du bliver nødt til at skabe vigtige rammer og placere dem på en løkke. Instruktioner
1
Load After Effects og åbn " loop_project " valgmulighed. Åbn " intro " fanen og du vil se keyframe lag samt loop udtryk.
2
Definer , med glidende barer, hvor din loop cyklus vil begynde og slutte. Det er nyttigt at gøre løkken cyklus ende og begynde på det samme punkt for at sikre modellens overgange korrekt.
3
Importer din model i After Effects . Dissekere model i dele , torso , arme, øvre og nedre ben og fødder har alle brug for at være i særskilte afsnit og lag .
4
Påfør forælder relationer til hver kropsdel til sin anker position. Så fødderne skal forældreomsorg til underbenene til underben de øvre ben, lår til torso og arme til torsoen. Bring de kropsdele tilbage i deres rette positioner.
5.
Flyt kropsdele den maksimale afstand fra deres hvileposition og gøre dette den første tast rammen.
6
Placer den første keyframe ved udgangspunktet i din cyklus .
7
Flyt til midten mest keyframe og vende værdierne fra den første keyframe , så modellen er præcis modsat.
< br > 8
Udfyld de midterste keyframes , bevæger hver kropsdel i overgangsfaser , for at gøre den walking bevægelse flow glattere.
9
Påfør " loop_out ( " cycle " , 0) " , udtryk til hver keyframe kropsdel. Gem dit arbejde , og derefter afspille løkken cyklus. Modellen skal løbende cykle gennem starten og slutningen af løkken , hvilket gør det gå.