Roadkill er et selvstændigt program , der masker problemfrit med Maya til at give dig med high-speed præcise høje polygon 3D mesh udpakning for texture mapping formål. Mens installation af filen er et simpelt spørgsmål om at downloade og udvinding af setup filer , Maya selv skal sættes op for at bruge Roadkill som et plugin . Når indstillingerne er på plads, det unwrapper fungerer problemfrit inden Maya, med udpakning foretaget af Readkill at skabe en flot flad overflade for strukturering efter dine modellering behov. Instruktioner
1
Download Roadkill installationsfilen til en installation mappe på din harddisk.
2
Åbn "Start " menuen og klik på "Computer" for at åbne Windows Explorer. Naviger til harddisken mappe, hvor du gemte Roadkill installationsfilen .
3
Højreklik på Roadkill installationsfilen og vælg " Udpak til " i pop -op-menuen for at udtrække zip indholdet af Roadkill installationsfilen i mappen .
4
Dobbeltklik på den udpakkede Roadkill installationsfilen for at installere Roadkill på din computer.
5.
Start Maya 3D-modellering og animation program.
6
Load en model i Maya ved hjælp af menuen "Filer" , du ønsker at udpakke bruge Roadkill plugin .
7
Klik på " Window "i hovedmenuen og derefter vælge" Indstillinger /Preferences "og derefter" Indstillinger ". Fremhæv " polygoner " valg i " kategorier" feltet , og derefter placere et flueben i feltet " Texture grænser" og input tallet " 4.0" i feltet " Edge Width ".
8 < p > Åbn " polygoner " menuen, vælg derefter "Rediger UVs " og vælg " UV Texture Editor" for at opdrage de tilgængelige tekstur redaktører. Vælg " Roadkill Organic " for at udpakke den model ved hjælp af Roadkill plug -in.