| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Tutorial om SDL side-scroller
    Simple DirectMedia Layer giver adgang til lyd , tastatur, mus, joystick , OpenGL 3-D -hardware og 2-D video framebuffere . Bruges med MPEG software til afspilning , emulatorer og andre spil , SDL -programmet er praktisk til en række forskellige ting , såsom animere en side scroller spil. SDL arbejder indbygget med C + + , men virker også i C, Ada , C # , D, Eiffell , Erlang , Euphoria , Go, Guile , Haskell , Java, Lisp , Lua , ML , Objective C , Pascal , Perl, PHP, Gedde, Pliant , Python, Ruby, Smalltalk og Tcl . Instruktioner
    1

    Opret to nye filer, der kaldes " CAnimation.h " og tilføj følgende " omfatte" direktivet " CApp.h " " CAnimation.cpp /. ": " # include " CAnimation.h ' "
    2

    Åbn " CAnimation.h ", og indtaste følgende kode : .

    # ifndef _CANIMATION_H_ # define _CANIMATION_H_ # include < SDL . h> class CAnimation { private : int CurrentFrame , int FrameInc , private int framerate //millisekunder lange oldtime , offentlige : int MaxFrames , offentlige : CAnimation (); void OnAnimate () , offentlige : void SetFrameRate ( int Rate) ; void SetCurrentFrame ( int frame ), int GetCurrentFrame (); }; # endif
    3

    Åbn " CAnimation.cpp ", og indtaste følgende kode med dine værdier for frame rate: # include " CAnimation.h " CAnimation :: CAnimation () { CurrentFrame = 0; MaxFrames = 0; FrameInc = 1, framerate = 100; //millisekunder Oldtime = 0;

    } void CAnimation :: OnAnimate () {if ( Oldtime + framerate > SDL_GetTicks () ) {return ;} Oldtime = SDL_GetTicks (); CurrentFrame + = FrameInc , hvis ( FrameInc > 0) {if ( CurrentFrame > = MaxFrames - 1) { FrameInc = - FrameInc ;}} else { if ( CurrentFrame <= 0 ) { FrameInc = - FrameInc ;}} } else {if ( CurrentFrame > = MaxFrames - 1) { CurrentFrame = 0 ;} }} void CAnimation :: SetFrameRate ( int Rate ) { framerate = Rate ;} void CAnimation :: SetCurrentFrame ( int Frame ) { if ( Frame <0

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan downloader en Screensaver 
    ·Hvordan laver man en animeret Wooden Toy 
    ·Sådan beskære et SWF Movie 
    ·Forskelle i 3D & 2D animation 
    ·Hvordan laver man et objekt 3D i Apple Motion 
    ·Hvordan laver man en animeret film Online 
    ·Sådan Embed en SWF med kode 
    ·Sådan oprettes Træk og slip funktion i Flash CS5 
    ·MacBook Revit 2011 Systemkrav 
    ·Hvordan kan jeg konvertere AVI -filer til en animeret G…
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan oprettes Doodle Artwork i Illustrator 
    ·Sådan deaktiveres CD /DVD emulering Software 
    ·Sådan får du gratis Skype-opkald Credits 
    ·Sådan spøgelsesbillede en Disk 
    ·Sådan opdaterer iTunes 
    ·Sådan bruges Excel til Build a citere System 
    ·Excel Tutorials for Kids 
    ·Sådan Sync Directories i Windows 
    ·Sådan oprettes en lokal Oracle Database service Navn 
    ·Sådan gendannes iTunes Efter en Hard Drive Crash 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com