| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan animere i Maya
    Autodesk Maya er et 3D computergrafik program ejet og udviklet af Autodesk Inc. , et selskab , der fokuserer på 3D-design software, der bruges i filmkunst , tv, animation , arkitektur, teknik og produktion . Mayaerne software er meget udbredt i at gøre visuelle effekter , simulering , 3D-modellering , animation, rendering, matchmoving og komposition . Hvert aspekt af producere 3D computergrafik kræver tekniske trin. Når du foretager et 3D-objekt eller tegn flytte, processen kræver en 3D-model er klar til animation. Ting du skal 3D -model
    Computer
    Autodesk Maya software
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Åbn din 3D- model i Maya og sæt dit projekt fil . Klik på " File ", "Projekt " og " Set ... " Dette indstiller hovedprojektet mappen og indlæser filerne og teksturer , der anvendes til din rigget karakter. Gennemse din rigget figurs hoved mappe, og klik "OK". Din rigget karakter er en skelet tal, der fungerer som din 3D-model . Dette skulle være fuldført , før du kan begynde at animere fordi din rigget karakter er den ene Maya vil flytte eller animere.
    2

    Klik på "File " og " Open Scene " for at åbne op for en scene , der indeholder tegnet. Dette vil vise den manipulerede tegn, du gjorde i dit arbejde interface.
    3

    Brug " Roter ", " Scale " og " Move" værktøjer placeret i dit arbejde grænsefladen at give din rigget karakter at flytte . Hertil kræves , at du bruger de små cirkler på din rigget karakter som de kontrollerer knogler og led af modellen , så du kan flytte bestemte dele af sin krop eller hele sin krop , afhængigt af dine mere specifikke krav . Som udgangspunkt , skal du oprette din figurs første udgør på " Frame 1" på din "Time Slider ". For at gøre dette , skal du færdiggøre udgøre bruge "Roter " Scale "og" Move " og sætte markøren på " Time Slider " placeret under dit arbejde interface på " Frame . 1. "
    4

    Highlight navnet på din model , som ses til venstre facadevindue ses på dit arbejde interface. Klik på " Animer " på din top -menuen og vælg "Set Key. " Det låser din figurs oprindelige posere for scenen.
    5.

    Brug " Roter ", " Scale " og " Move" værktøjet til yderligere at flytte din karakter og oprette en anden pose og gå til "Time Slider " og sæt den til en anden ramme. for eksempel kan du gå til " frame 50. ". Fremhæv navnet på din karakter på vinduet til venstre på dit arbejde interface, og klik derefter på " Set Key "under" Animer "i menuen, som er placeret på toppen af ​​din skærm. Dette giver din karakter for at fuldføre bevægelsen du har lavet starter fra frame 1 til frame 50 år.
    6

    Fortsæt med at bruge de forskellige værktøjer til at ændre bevægelserne og udgør af modellen. Brug " Time Slider " for at indstille dine keyframes . for hver keyframe , du laver en konkret anledning . Når du trækker "Time Slider " fra " frame 1" til en anden ramme nummer , vil du se udviklingen af ​​de bevægelser, du har foretaget på grundlag af de keyframes , du angiver for tegnet.
    < br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Turn nat til dag i After Effects 
    ·Forskellen mellem Flash & Shockwave 
    ·Hvordan man laver en Moving Avatar 
    ·Sådan Indsæt en baggrund i Toon Boom 
    ·Sådan deaktiveres Norton Antivirus 
    ·Computer Animation for begyndere 
    ·Sådan fjernes Afsnit Fra Flash 
    ·Sådan Fix en rodet op Script i IE8 i XP 
    ·Sådan oprettes Book Trailers på Mac 
    ·Sådan oprettes en Flash Virtual Tour 
      Anbefalede Artikler
    ·SQL & decimalafrundinger Problemer 
    ·Sådan gendannes en backup-fil i QuickBooks 
    ·Sådan Fix Singing der er optaget Too Loud i Audacity 
    ·Hvad er CCleaner Rengøring 
    ·Sådan sparer et Excel-regneark til et PDF-format 
    ·Sådan Flet MPG-filer 
    ·Hvordan får jeg Past Adobe PDF sikkerhedsindstillinger…
    ·Sådan Find gratis video redigeringssoftware 
    ·Hvordan man laver en backup disk på din computer 
    ·Hvad er forskellen mellem et tekstbehandlingsprogram og…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com