Autodesk er en virksomhed , der bygger software til 3D-design , teknik og animation. Uanset om du har at gøre med 3ds Max eller Maya til dine projekter , Autodesk giver effektive værktøjer til at hjælpe dig med at fortælle din historie . Når du opretter tegn i 3D , uanset hvad software platform , du bruger , tager det øvelse at blive fortrolig med navigation og kommandoerne. Når du har styr oprette tegn i Autodesk, kan du gå videre til mere vanskelige projekter såsom hele miljøer og film . Instruktioner
1
Start modellere karakter med en polygon mesh terning for foden. Skift polygon egenskaber til en se-gennem mesh for at følge referencen herom.
2
Extrude står lodret for at forme kalven , knæ og derefter låret. Tilføj kant sløjfer hele polygon maske af benet . Tilføj en kant loop , hvor knæet ville blive, så karakter vil bevæge sig ordentligt , hvis du beslutter dig for at animere det.
3
Brug forskellige polygon mesh terninger som torso og arme , tilføjer kant sløjfer som du extrude . Tilføj en kant loop ved albuen , hvor armen ville bøje. Kombiner armen og benet med torso når du er færdig . Extrude et ansigt på toppen af torso at gøre halsen .
4
Model hovedet adskilt fra kroppen . Starte med et rektangel polygon til at skabe formen af øjet , og derefter ekstrudere yderkanterne for at skabe en næse og mund . For at oprette øret , kan du bruge et rektangel polygon mesh og kontinuerligt ekstrudere højre kant af rektanglet for at forme ørets helix . Ekstrudere inderkanten af spiralen at skabe concha og tragus at fuldføre øret . Kombiner hovedet polygon mesh til halsen .
5.
Skab håret ved tilsætning pels på toppen af hovedbunden , justere egenskaberne af skind at ændre længden og farve .
< Br > 6
indsnævring tegnet model ved at flytte kanten sløjfer , så de er lige langt fra hinanden . Skabe modeller af ekstra tilbehør til karakter, hvis det er nødvendigt. Find billeder af teksturer såsom stof eller hud og anvende dem til polygon mesh .