| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan Link Mesh til et skelet i XSI
    XSI er en animation software program, der bruges til at skabe miljøer eller tegn til at illustrere en historie. For at bringe en karakter eller et objekt til livet, skal du først montere polygon mesh model ved at skabe et skelet , og så kombinere det med den polygon mesh i en proces kaldet " rigning ". Redskabets bliver en konvolut , der deformeres ifølge skelet leddene , deres bevægelser og vægte, malet på masken . Rig dit objekt giver dig mulighed for at give mange forskellige positurer til objektet uden at skulle ændre den polygon mesh selv. Instruktioner
    1

    Build eller importere et polygon model af tegn eller objekt, du vil animere.
    2

    Press F2 for at skifte til " Animer " værktøjslinjen . Opret en 2D skelet kæde til at passe objektet , under hensyntagen til , hvor du ønsker leddene til at bøje.
    3

    Vælg " Envelope ", efterfulgt af " Set Envelope ". Vælg leddene i skelettet , du ønsker at binde sig til masken , og derefter højreklikke et vilkårligt sted for at afslutte.
    4

    Vælg den færdige kuvert maske, så øjet ikon øverst på XSI view havne. Tryk " Weight Maps " for at vise vægtfordeling hver skelet joint .
    5.

    Mal vægtene på masken tildelt hver af skelettet leddene ved at klikke på malerpenslen i det nederste venstre hjørne af skærmen .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Tutorial om Animering Paths i After Effects 
    ·Hvordan laver lysbølge synlige partikler 
    ·Animation & Special Effects Software 
    ·Flash Animation Tips 
    ·Sådan installeres Pivot Stickfigure Animator 
    ·Hvordan man laver en negativ Mask i After Effects 
    ·The Best Green Screen Plug-ins til After Effects 
    ·Hvordan man laver et spil med Adobe Flash 
    ·Hvordan laver Tekst Animation i Adobe After Effects 
    ·Forskellen mellem MX Flash & Dreamweaver 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan til at identificere opdateringer til Word 2007 …
    ·Computer Oriented Numerisk analyse 
    ·Sådan kører Drupal Fra en IP-adresse 
    ·Sådan Konverter WMV fil til iTunes 
    ·Fejlfinding Dragon Naturally Speaking 
    ·Sådan Hook Up Computer Audio til et Surround Sound Sys…
    ·Sådan oprettes et vandmærke med Photoshop 
    ·Sådan oprettes et diagram fra flere faner 
    ·Sådan fjernes McAfee produkter 
    ·Sådan får Windows Live Movie Maker til Support Tidlig…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com